1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 611491 inlägg · 6214 ämnen

Apropå nånting...

Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: unnar Hudik att lyckas efter 500 försök. Men, lite roligt hade det varit att se modo bränna resekassa på visby borta. Win win dvs.

16 gånger degen på Hudik inkl förlängning nu. Sätter en liten chanspeng.

Gathlopp: Vi har ju så där 150 bortamatcher i Småland varje säsong så då ska vi nog kunna fixa att åka till Visby också även om Hudik vore att föredra.

Gathlopp: 3-6 blev det. Senast de förlorade hemma var mot Troja i finalen för ganska precis ett år sen (20/4-25). Sjukt.

RYGG HANS: galen statistik. Undra hur dom tar denna torsk efter att ha gått som tåget.

28-15 i skott och 3-6. Nästan som att Timrås demoner svävar ovanför arenan.

Gathlopp: Hudiksvall har ju varit det bättre lagt rent spelmässigt båda dom här matcherna. Det har bara varit målen som saknats. Tror det kommer att göra Hudiksvall gott att få slippa hemmaplan i två matcher nu. Inte helt omöjligt att man klarar av och stänga serien på Gotland med två segrar.

ante08: ja det vore själva fan om dom inte lyckas till slut. Vi har redan passerat parodi så ett misslyckande till känns totalt orimligt haha.

Gathlopp: Ja idag så fixar jag lite slantar till ungdomarna i Timrå genom min föredetta chef!!! Jag har dragit in en riktigt vacker slant på trav så han kommer att få 10k att foga in i sponsringen!!!🤣🤣🇱🇸o dom ska bara gå till ungdomsverksamheten!!😎🇱🇸🤣

Gathlopp: Kivenmäki med ett ass idag. Dom torska med 5-3 dock. Men han har riktigt fina händer alltså. Den där spelförståelsen bör han definitivt kunna få utdelning på i SHL också, framför allt i powerplay.

Smörgåsen : Såg inte matchen med han gjorde säkert sitt jobb som han har gjort så länge jag följt honom!!🤣😎🇱🇸

Laken: Hur spelarna kan bli bekväma efter att slippa kval är bortom mitt förstånd. Vi hade ju chans länge på play-in.

Någon som vet hur det ligger till med bonusar och så i Timrå IK när laget går till slutspel?

« · 3024227