Intervju med Nubben i ST. Han tror stenhårt på Hallquisth, var bästa back hos HV ifjol! Ja backsidan är ung och lovande i alla fall! Ska bli intressant att se utvecklingen på dom.
FrOllik: Min enkla analys av det oproportionerligt dåliga slutet är att man coachade sönder alla kedjor. Så snart man förlorade en match så blev man nervös och höll inte fast vid de kedjor som över tid fungerat bra. Det gäller inte bara ledningen. Även i det hör forumet så var det många förslag på spelarkombinationer hit o dit mellan matcherna. Visst ska man kunna stuva om lite. Det är ju en del av coachningen men inte hela tiden. Det var ju kaotiskt anser jag. Jag är så gammal så jag kommer ihåg de mycket stabila kedjorna i Sovjetunionen som spelade skiten ur oss. Dom hade nog kunnat passa till varandra med förbundna ögon för de visste var de andra var och hur de tänkte. Säger inte att den modellen skulle fungera idag men jag vill peka på den labila hållningen när man förlorat.
Vill att man tränar ihop sig nu fram till starten o kommer ut som ett lag med någorlunda stabila kedjor till starten.
Gathlopp: Ja idag så fixar jag lite slantar till ungdomarna i Timrå genom min föredetta chef!!! Jag har dragit in en riktigt vacker slant på trav så han kommer att få 10k att foga in i sponsringen!!!🤣🤣🇱🇸o dom ska bara gå till ... | Läs mer