RYGG HANS: Haha. Jag är garanterat i rätt forumdel, jag har f ö följt Timrå troget sedan 1966 och funnits på detta forum sedan det startade. Men jag är för evigt 50/50 Timrå/GIF och kan inte ta billiga, anser jag, hugg mot nuets GIF från folk som anser att Timrå är något liksom lite överlägset. Hur dina sifferexerciser hör hemma i sammanhanget fattar jag inte ett jota av, men 12 ryggdunkande lajks är väl gottigottgott inför lördagskvällen? Kramiz.
Tom Topp: Kan förstå men du har en öle innestående hos jag!! Lite tragiskt att de e så förbannat dyrt men kul e de ju o jag e inte snål men ölen e aningen dyrare på arenan än på puben utanför!😭🤣😎🇸🇪🇸🇪🇸🇪🇸🇪
Maktankan: Din ton i inlägget som jsg svarade på indikerade annat och nog finns det väl en GIF-del? Hur vida den är aktiv är en annan sak med tanke på rådande inteesse, tänker jag.
Vad är det du inte förstår och varför skulle det inte höra hemma i sammanhanget? Det var du som hävde ur dig en siffra till att börja med.
Nej men huga, hade du velat haft det istället? Samlar du dem på burk? Ta en grogg och var som folk. Inte första gången du hänger ut drygkönet.
Maktankan: du är 50/50 men förväntar dig respekt av 100% Timrå? Fan tänk om jag gjorde som andra och höll på bajen eller något pisslag i fotboll. Gå in i deras forum och fäktas för Timrå, vad konstigt med mothugg från bajen då….oj vad konstigt med likes då.
Fan sjukare om ingen hade huggit. Du måste ju förstå var du befinner dig när du ska vara 50/50
Det är rent sagt åt helvete! Helt oacceptabelt, oavsett religion, hudfärg, supporter för ett annat lag, är helt ovidkommande. Man går dit för att njuta av idrotten och fördriva några timmar på att göra det man gillar.