En fråga som jag ställde mig häromkvällen... Varför döper man den nya ståtliga HockeyArenan(Templet) i Timrå till Sydkraft Arenan? Är Sydkraft med och är huvudsponsor till nybygget eller? Som Norrlänning klingar ju "VATTENFALL ARENAN" bättre i mina öron..eller har jag fel? Vattenkraften är ju ett kännetecken på Norrland och Timrå ligger ju nära Bergeforsens kraftverk som tillverkar 3:e mest ström av vattenkraftverken i hela Sverige.... Sydkraft får mig att tänka på kärnkraft och södra delarna av Sverige... Nä.....jag ställer mig inte bakom det nya arenanamnet.. Tacka vet jag "VATTENFALL ARENAN" d gillar jag..
Montén Python: Lilja har skjutit totalt 8 (åtta) skott på mål. På 26 matcher. Dvs, nästan ett skott på mål var tredje match. Att han fortfarande är kvar är pinsamt. Det där treårskontraktet måste avslutas igår.
Varför döper man den nya ståtliga HockeyArenan(Templet) i Timrå till Sydkraft Arenan?
Är Sydkraft med och är huvudsponsor till nybygget eller?
Som Norrlänning klingar ju "VATTENFALL ARENAN" bättre i mina öron..eller har jag fel?
Vattenkraften är ju ett kännetecken på Norrland och Timrå ligger ju nära Bergeforsens kraftverk som tillverkar 3:e mest ström av vattenkraftverken i hela Sverige....
Sydkraft får mig att tänka på kärnkraft och södra delarna av Sverige...
Nä.....jag ställer mig inte bakom det nya arenanamnet..
Tacka vet jag "VATTENFALL ARENAN" d gillar jag..
Heja Timrå IK Norrlands Bästa Hockeylag..
Tack för ordet..