Elias A är nog inget att ha skulle jag tro skulle tro att han får tillbringa den mesta tiden i snickerboa. Det börjar krisa till sig i försvaret med endast 5 backar disponibla så nu vill jag se minst ett nyförvärv innan den 31 januari annars klarar vi inte kvalserien heller. Längesedan jag var här har problem att logga in hemifrån är det någon som vet vad problmemet kan vara. Inför kvällens match så hoppas jag på tre poäng, om inte så blir det nog tufft att hänga kvar utan kvalseriespel
snabel: Tror det är bara du som inte vet att det handlar om dit utalande om att, " Om Timrå värvar någon Back så kommer han från Sundsvall",,,,,,,,,,,,Snabel ibland är det bättre att vara tyst än att göra sig dummare,,,,,,,,,,,,,
Jag frågade om Niclas Hedberg hade några Pasi-kvalitéer? Han skrattade och sa det får vi väl se men det lät på "Nubben" som om han var bra? Vad det nu ska betyda! Han har ju misslyckats förr med sina värvningar! Men vi får väl hoppas på att han är bra för Timrå IK skull och för "Nubbens" heder som har blivit naggad i kanten efter den turbulens som råder inom Timrå IK!
Det var ett lustigt men ack så rogivande namn du kom med! Men det får vara slut på globaliseringen nu! En sak om finnarna intar Sunds Defibrator och byter namn till Valmet och sedermera Metso Paper, en sak om dom finska spelarna hittar till Timrå men om vi ska byta namn tycker jag helt klart att den ska heta " Mecka Stadium" eller "Strimma Arena"...
Ernie: En injektion nästa gång kanske kan vara att utse en syndabock utanför isen? Det har funnits medhåll från ett flertal inom den s.k "inre organisationen" men man har likt förbaskat låtit bli.... Problemen på isen är kanske en konflikt på högre plan. Jag är övertygad... och ensam om det. Men övertygelsen om att laget kan mer med stöd från de styrande gör att jag aldrig slutar tro...
För mig som äkta Tikare är det genant att se en vän börja tjabbla om "läggmatcher" etc.
För mig är det laget som betyder ngt, sedan vad de andra gör är för mig totalt ointressant. Mutas, anabola, fuska... you name it. För mig är Timrå ALLTID Timrå ik.
Men jag hatar att förlora, kanske ett svar på mitt nego....
Det är så jävla mycket härligt grått och massabruk över Timrå IK!
SM i svårmod och ångest.
Jagade av kronofogden. Explorer, rödnästa grå gnällgubbar, sliten hall, vad fan är lyxiga loger? Läktare brantare än pisten i Svartlien, sprucken ... | Läs mer