westerlind: Håller du dig inte i skinnet så skickar jag in dig i de lallande fånarnas klubb.
orion: pyyysssscch, inget rassel över det får jag hoppas på.
Helgmannen: 1:a mot 8:an, 2:an mot 7:an, 3:an mot 5:an och slutligen 4:an mot 6:an. Mao så skulle det innebära att i dagsläget så skulle Timrå få möta Luleå i en ev SM-kvartsfinal. Att hoppa direkt till semin var väl lite att ta i.
westerlind: Brynäs eller Färjestad, snarare. BIF kommer att skita lakrits inför mötena med TIK i fortsättningen. Storebror är degraderad, visserligen skriker liket (BIF), ni kommer förmodligen att ta tillräckligt med poäng för att skicka ner Sötälje eller LiKÖPng i Limbo, men jag har svårt att tro att ni rubbar Timrås självförtroende nåt mer den här säsongen. Vi får se, två heta i slutet av december kommer att ge en fingervisning om framtiden.
westerlind: Hur många gulakort skaru ha? Snart blir det ett rött och vitt och då får du åka renspann för resten av vintern. Välkommen till tomteverkstaden.
Förresten. Sups det för mycket inom svensk ishockey?
westerlind: Brynäs ? Sydost om centrum ? Var dit på Malaco Leaf i sommras. Gott godis, dålig hockey. Man kan inte leva på gammla lagrar, Molin , Larsson och Sjödin skulle ha pensionerats till i år. Mario Lemeux kan min inte dom. Det är gammlingarna som dragit ner er i skiten, så länge de är kvar kommer ni inte ha ett slagraftigt lag som orkar 60 minuter. Trots Syrgastub i båset.
orion: Tvärtom. Kul förresten att du träffade Hempkillen idag, IRL dessutom. Konstigt vad den tjommen har en viss inverkan på hur Timrå spelar för dagen.
mike66: Han är väl den avstängdaste som man saknar mest här på sidan. Det är ju svårt att hålla upp rebellfalangen när Che Guevara är i Västerås. Undrar vad Friskan gör nuförtiden, byetheway. Tupperwarepartyn?
orion: Jo så kom det en nostalgitår i ögonvrån igen. Eller är det bara vanlig gammal fyllesentimentalitet? Skitsamma. Vad är det man brukar säga? Dom går igen om än i en ny skepnad här på HS. Friskan har jag klurat ut, men Hempen har jag inte lyckats med ännu.
Jag undrar om vi inte ibland glömmer bort att vi har ett motståndarlag på andra sidan som inte vill att Timrås stjärnor ska åka 8or runt dom. Kan det vara så som Leksands huvudtränare sa inför matchen, att EP och Dahlén är bra ... | Läs mer
Vilka skulle vi få möta för att klättra till toppen ?