1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 597374 inlägg · 6213 ämnen

BRYNÄS 28/12

Sv: BRYNÄS 28/12
Dalan: Man betalar 20 spänn så får man en puss av Olle på kinden eller vart han nu vill dela ut dom =)

Knylan: Jumboflaggan då?
den stora viftflaggan som användes senast i gävle?
dET LÄR VARA EN riktigt bred OH-flagga, för ståplats i g-rinken är ju ganska bred.

fanzin: Som det ser ut så åker alla tre jumboflaggorna med.

Den är riktigt bred + att läktaren i Gavlerinken är gjord som en tårtbit så den skulle sticka ut över kanterna.

Knylan: Har Oh flaggan kommit till rätta??

Nån mer än jag som lägtar att åka till brynäs?
är det nån som vet hur många anmälda det `är?
bra att trumman hänger med,alal är vi lediga så vi ska skrika utav bara helveta i gavlis!!

Nån mer än jag som lägtar att åka till brynäs?
är det nån som vet hur många anmälda det `är?
bra att trumman hänger med,alal är vi lediga så vi ska skrika utav bara helvete i gavlis!!

tjobba: Jag längtar grymt mycket och vi ska skrika som bara f-n

tjobba:

Jag längtar alltid till Brynäs - härligt att se att du och så många andra känner detsamma: Varje gång jag åker tåg, bil, buss eller flyg och vi passerar Gävle så reser sig alla passagerare och lyfter på hatten. Stort.

westerlind: Det är bara för dom ber en bön för en utarmad byhåla ( c : Mest posetiva man kan säga är Ahlgrens bilar ( c :

Vi kommer ha 2 bussar till Gävle. En stor partybuss och en lite lugnare familjebuss.

Jag har 65 personer på min lista.
Vi ligger strax under 100 personer just nu och har plats för 10 stycken till. Vi fyller på tills det tar slut på platser,,,

Jag utser mig själv till Knylan´s hallick.

Här kommer några priser:

Puss på kinden: 15:-
Puss på munnen: 25:- + 15 om du är man.
Sedan vet jag inte hur långt jag kan gå utan Knylan´s tillåtelse men annat går också att diskutera =)

Alla pengar går till TIFO kassan.

Dalan: Får man va med om man har herpez...eller????
Fett röj på annandagen eller????

« · 178160