Knylan: Jumboflaggan då? den stora viftflaggan som användes senast i gävle? dET LÄR VARA EN riktigt bred OH-flagga, för ståplats i g-rinken är ju ganska bred.
Nån mer än jag som lägtar att åka till brynäs? är det nån som vet hur många anmälda det `är? bra att trumman hänger med,alal är vi lediga så vi ska skrika utav bara helveta i gavlis!!
Nån mer än jag som lägtar att åka till brynäs? är det nån som vet hur många anmälda det `är? bra att trumman hänger med,alal är vi lediga så vi ska skrika utav bara helvete i gavlis!!
Jag längtar alltid till Brynäs - härligt att se att du och så många andra känner detsamma: Varje gång jag åker tåg, bil, buss eller flyg och vi passerar Gävle så reser sig alla passagerare och lyfter på hatten. Stort.
Vi kommer ha 2 bussar till Gävle. En stor partybuss och en lite lugnare familjebuss.
Jag har 65 personer på min lista. Vi ligger strax under 100 personer just nu och har plats för 10 stycken till. Vi fyller på tills det tar slut på platser,,,
Puss på kinden: 15:- Puss på munnen: 25:- + 15 om du är man. Sedan vet jag inte hur långt jag kan gå utan Knylan´s tillåtelse men annat går också att diskutera =)