1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

581722 inlägg · 6215 ämnen

Brynäs - Timrå IK 2009-02-26

« · 1133041 · » Till forumet


Sv: Brynäs - Timrå IK 2009-02-26
Snoop: Nu har jag inte hört vad de sagt, men de är bra, snackar inget skit, talar bara om vad som är felet, oftast har de jävligt rätt.
Kommentera

Sv: Brynäs - Timrå IK 2009-02-26
Snoop: Klacken bör i matchen sjunga
`` Vi heter Timrå Ikochvi har inget i slutspelet att göra``

Ähh vi i tar Luleå samtidigt som Saik o Brynäs losar så slipper vi FBK i kvarten !!

Come On!!
Kommentera

Sv: Brynäs - Timrå IK 2009-02-26
Laken: Fina exempel du tar upp där, men det må ju vara bättre att skylla på nån enskild än att såga alla som du gör...
Kommentera

Sv: Brynäs - Timrå IK 2009-02-26
Den avslutande matchen mot Luleå blir den enda matchen jag inte kommer att se av årets timrå. Besvikelsen är total och jag summerar redan nu säsongen som ett fiasko.

Målsättningen var top-4, detta kommer man inte i närheten av. Dessutom saknas det (i största allmänhet) kompetens (vårat pp består exempelvis av EN enda spelare). OM vi tar oss till slutspel så halkar vi in på ett bananskal. Väl där (som någon redan påpekat) har vi inte mycket att hämta.

Det ekonomiska plusset i att spela ett par extra matcher hemma välkomnas, men rent sportsligt blir det tungt. Viss reservation för den gamla klyschan "allt kan hända i ett slutspel" men i största allmänhet ser jag redan fram emot nästa säsong och hoppas på lyckosamma värvningar som kan ingjuta lite stabilitet och kompetens i laget.
Kommentera

Sv: Brynäs - Timrå IK 2009-02-26
nixXz: Ja att vara Timråsupporter har nog aldrig varit lätt genom alla dessa år.
Kommentera

Sv: Brynäs - Timrå IK 2009-02-26
Laken: Inget har skyllt på något komentator, domare eller backlund!
Man blir bara så besviken att på gång på gång tappa.
Kommentera

Sv: Brynäs - Timrå IK 2009-02-26
Laken: Inget har skyllt på något komentator, domare eller backlund!
Man blir bara så besviken att på gång på gång tappa.
Kommentera

Sv: Brynäs - Timrå IK 2009-02-26
Laken:
Skulle vilja se statistik på hur många bortamatcher Timrå har släppt ur sitt grepp i läge 2-0,2-1? Bräckligt var ordet!
Kommentera

Sv: Brynäs - Timrå IK 2009-02-26
Ice Tea: En snöboll i helvetet har större chans att klara sig än vårat timråik i ett slutspel.
Kommentera

Sv: Brynäs - Timrå IK 2009-02-26
DJ Hemp: m2 paussancket är inget för mig inte skiten som sänds senare på kanal 8 heller
Kommentera

Sv: Brynäs - Timrå IK 2009-02-26
Men nu så kliver MPS in och gör hattrick i 3e:)
Kommentera

Sv: Brynäs - Timrå IK 2009-02-26
DJ Hemp: Nej, jag är allergisk till alla som "skyller" på:

Komentatorerna.
Domaren.
Backlund.

Jag tror nästan bara det sitter i huvudet samt att vi har en alldeles för usel backsida när vi blir satta under press av hemmalaget.
Kommentera

Sv: Brynäs - Timrå IK 2009-02-26
DJ Hemp: ja blir inte sur på Calle eller Arto tvärtom så har ja alltid gillat dem, men de är klart som sjutton att de svider nå fruktansvärt att höra när dom pratar om Timrå just nu, men dom har tyvärr tyvärr rätt i de dom säger.
Kommentera

Sv: Brynäs - Timrå IK 2009-02-26
haha . pojkar och flickor .. ska vi sansa oss lite .. så jävla dåliga har inte timrå varit i dag .
Kommentera

Sv: Brynäs - Timrå IK 2009-02-26
Egentligen utgår jag ifrån att det handlar om ren inbillning, mest visst känns det som att vi har allt och alla emot oss såna här gånger. Inte minst dessa kommentatorer och de så kallade experterna. Vill även jag täppa till käften på den där fule Calle J samt alla andra som talar om att vi spelar som skit, vilket man redan vet. Men det kan orimligen stämma. De kommenterar bara vad de ser, helt enkelt, och gör därmed sitt jobb. Har suttit och zappat över till Hype och Musikmixen emellanåt, särskilt det sistnämnda har en viss lugnande effekt. Paussnacket hoppar jag över helt...
Kommentera

Sv: Brynäs - Timrå IK 2009-02-26
Och inte blir det nån lätt match på lördag heller. Luleå är på väg att hämta upp 0-3 mot ett slutspelsklart Skelet.
Kommentera

Sv: Brynäs - Timrå IK 2009-02-26
Kan säga att det finns inte en chans i helvete att Timrå vänder detta.

Man har en 2-0 ledning efter grymt bra spel i 10min.

Sedan tar man en 6 mans utv och RJ gör det han är bäst på, sedan är matchen gonatt.

Jag fan Skäms idag!!.

Hur många måste matcher har vi inte vikt ned oss i iår!!
Kommentera

Sv: Brynäs - Timrå IK 2009-02-26
MB: Vi kommer som de ser ut just nu bli valda av fbk och vi kommer bli så nerpissad så de är sinnesjukt, fyfan va pinsamt.
Kommentera

Sv: Brynäs - Timrå IK 2009-02-26
Kattgubben: Skulle vi lyckas forcera in till 4-4 skulle vi likväl hitta ett sätt att förlora, jag lovar dig!
Kommentera

Sv: Brynäs - Timrå IK 2009-02-26
Ice Tea: det kommer dom inte klara av att göra, utan vi får tre hemmamatcher så vi får lite pengar inget annat!
Kommentera

Sv: Brynäs - Timrå IK 2009-02-26
Raggaren Putte: Ja, det känns så, på fullaste allvar!

Vi måste besegra BÅDE hemmalaget och bortaspöket, känns ungefär lika lätt som att bestiga Mount Everest...
Kommentera

Sv: Brynäs - Timrå IK 2009-02-26
Han har ju en jävla otur där DP. Pucken hoppar över bladet och det hade den gjort även för Lidas i det läget.

I övrigt så är det en konstig match där BIF knappt har haft ett enda ordnat anfall/uppspel och ändå så lyckas de göra två mål i andra, men det gäller ju att ta tillvara på chanserna och vi har haft tillräckligt många för att vara i ledning, trevligt!
Kommentera

Sv: Brynäs - Timrå IK 2009-02-26
Snoop: Vore bra att gråta, men jag kokar och blir galen...de är inte värdiga att bära TIMRÅ tröjan, skulle vilja springa ner och göra en Sundlöv och slita av dem tröjan i spelargången, visa lidelse.......orkar inte med Challes jävla undanfykter, det är hans jävla jobb att få dem klara för match på bortaplan.........helvetesjävlapissfan!!!!!!!!!!!! dags för en fet jävla banderoll vad som förväntas av pajasarna som ska bära en Timråtröja.
Kommentera

Sv: Brynäs - Timrå IK 2009-02-26
Rooster23: Kapten Styf vi behöver dig mer än någonsin.....
Kommentera

Sv: Brynäs - Timrå IK 2009-02-26
Så här har det sett ut hela säsongen med några få undantag. Vi ska nog vara glad att Timrå har de poäng de har....

Om det blir slutspel - hur ska de ändra på detta?
Kommentera

Sv: Brynäs - Timrå IK 2009-02-26
Laken: 12-0
Kommentera

Sv: Brynäs - Timrå IK 2009-02-26
skräp!

Nu forcerar vi i tredje

-TASKIGT KAFFE, TOMAS DI LEVA!!
Kommentera

Sv: Brynäs - Timrå IK 2009-02-26
Laken: Efter första perioden behöver vi 10-0. Efter andra 7-0 och inför tredje bör vi klara oss om vi har 5-0.
Kommentera

Sv: Brynäs - Timrå IK 2009-02-26
Just idag känner ja inte för att timrå ska ha ngt brynässkabb i målet nästa säsong, finns ingen anledning o göra landslagsspelare av Lindbäck för att han sen ska gö som Fredrik Warg.
Kommentera

Sv: Brynäs - Timrå IK 2009-02-26
Laken: Exakt! och detta är faanimig en ren tränarfråga.
Kommentera

Sv: Brynäs - Timrå IK 2009-02-26
Undrar just hur stor ledning vi skulle behöva ha på bortapaln för att kunna vinna? 5-0, 7-0, 10-0???

2 eller 3-0 är ju inte en tillräckligt stor ledning på långa vägar...
Kommentera

Sv: Brynäs - Timrå IK 2009-02-26
Snoop: ja jag känner samma fan så arg jag blir, och den där fjanten calle J han kan gå och skaffa sig ett annat jobb dom år så jävla nöjda med resultadet så dom inte kan dölja det ens!
Kommentera

Sv: Brynäs - Timrå IK 2009-02-26
kan någon täppa till truten på kometator jävlarna åker ner och slår ut tänderna på dom snart
Kommentera

Sv: Brynäs - Timrå IK 2009-02-26
MB: Vi känner likadant, ja har problem o veta va ja ska gö med min frustration, är så besviken så man vill böla.
Kommentera

Sv: Brynäs - Timrå IK 2009-02-26
Det är så jävla pinsamt att man viker ned sig gång på gång på gång...hur i helvete är de funtade i båset, vad är det för jävla ynkryggar som fan inte förstår vad det innebär att bara tröjan det står TIMRÅ på.............blir så jävla arg att jag går i bitar, DET ÄR JU KATASTROF FÖR HELVETE..........
Kommentera

Sv: Brynäs - Timrå IK 2009-02-26
Man får väl "beundra" Brunäs som tar chansen när den finns. Men Timrå verkar lamslaget.
Kommentera

Sv: Brynäs - Timrå IK 2009-02-26
falo: ja tre fullsatta hemmamatcher är ju en bra anledning .. för att få någon ekonomi ..
Kommentera

Sv: Brynäs - Timrå IK 2009-02-26
Dessutom, f-n vad löjlig han är Challe när han inte vill erkänna hur j-vla pissdåliga och vilka gigantiska problem vi har på bortaplan!
Kommentera

Sv: Brynäs - Timrå IK 2009-02-26
va ska vi till slutspel att göra när vi är så jävla dåliga på borta plan skit fan helvete äh vi skiter helt enkelt i slutspelet ta en grav öl i snödrivan gävla gävle
Kommentera

Sv: Brynäs - Timrå IK 2009-02-26
Hoppas vi missar slutspel, och Dennis Persson får chansen så de kanske inte va så smart o börja ramla på de där viset.
Kommentera

Sv: Brynäs - Timrå IK 2009-02-26
DP visar upp sig för NHL-scouterna. Har vi tur så tar de med honom som Silfverbergs radarpartner.
Kommentera

Sv: Brynäs - Timrå IK 2009-02-26
Rooster23:
Dennis Persson, my man!
Kommentera

Sv: Brynäs - Timrå IK 2009-02-26
Springsteen: Jag skyller INTE på Backlund, hela laget/klubben lider alla helvetes kval på bortaplan!
Kommentera

Sv: Brynäs - Timrå IK 2009-02-26
andyo: Nej.
Kommentera

Sv: Brynäs - Timrå IK 2009-02-26

Laken:

tack för kaffet då

Kommentera

Sv: Brynäs - Timrå IK 2009-02-26
Undrar hur många poäng vi tagit utan Styf i vinter?
Kommentera

Sv: Brynäs - Timrå IK 2009-02-26
Matchen är körd nu. Fan i helvete. Vad jag saknar Styf!
Kommentera

Sv: Brynäs - Timrå IK 2009-02-26
Bragd-Birger: Och jag förstår faktiskt inte hur man ej kan ha lyckats komma till rätta med detta på en hel säsong?!

* Inte ta onödiga utvisningar.
* Få ut pucken rejält ur egen zon.
* Inte bli passiva och stillastående.
* Fortsätta spela offensivt även om man är i ledning.
O.s.v. o.s.v.

Ska dessa saker vara så svåra att förstå?
Kommentera

Sv: Brynäs - Timrå IK 2009-02-26
Ska det vara så jävla svårt att vinna mot detta jävla kaffesumpgäng!!
Kommentera

Sv: Brynäs - Timrå IK 2009-02-26
Jag har slutat titta på den där jävla matchen nu. Den går mig på nerverna. Kollar på Målextra i grannkanalen istället. Tyvärr kommer man inte undan BIF-TIK där heller, men det blir ändå inte på samma sätt. Känns tyvärr mer intressant med MoDo och DIF nu och lyckligtvis ligger båda dessa under. Hellre förlorar jag mig till slutspelet än missar det! Åtminstone två ytterligare hemmamatcher väntar ju i så fall...
Kommentera

« · 1133041 · »