1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

581771 inlägg · 6215 ämnen

Dags att ledningen slutar att tveka

« · 1082655 Till forumet


Dags att ledningen slutar att tveka
Jag är en inbiten gammal Timrå faan. Uppvuxen i Timrå och har alltid följt Timrå Ik med drömmar och hjärta, sorg och skratt. Min dröm är fortfarande att Timrå Ik en dag skall ta GULD och jag får känna en himmelsk glädje och frid. Vi har varit nära 2 år i rad men nu är avgrunden ett faktum....Någonting är stort fel i Timrå IK och något måste göras nu. jag skickade dessa rader till ledningen ikväll. Nu måste vi alla stå upp och stötta vår stolta förening att en förändring måste ske!!!


Mvh
Anders 41
Numera bonde i Trångsund men har alltid alltid Timrå IK i mitt hjärta och kan dö för min klubb!!

TILL LEDNING + SPORTCHEF!!!!

TIMRÅ IK FÖRBLÖDER!! IKVÄLL KOM KNIVSTCIKET I HJÄRTAT OCH RYGGEN. DAGS ATT RENSA NU INOM LEDNING + LAG !!! LYD MITT RÅD SPARKA TRÄNARE!!!!! SÄTT PRESS PÅ SPELARNA!!! JONATHAN SKALL INTE SITTA OCH DANSA BALLERINA MED SKYHÖG LÖN UTAN ATT VISA TIMRÅ HJÄRTA!!! VAD ÄR HJÄRTAT, LUSTEN, LEVA ELLER DÖ KÄNSLAN...KÄNSLAN FÖR ETT VARA STOLT TIMRÅ KRIGARE.. VISA ALLVAR OCH RESPEKT MOT ERA FAANS OCH AGERA OCH FÖRÄNDRA... DET ÄR SOM I KRIGSTILLSTÅND OCH ATT VÅR FÖRENING VÅLDTAS GÅNG PÅ GÅNG NU MÅSTE VI BLI PATRIOTER OCH SLÅSS FÖR VÅR ÖVERLEVNAD. VI MÅSTE BLI AGGRESIVARAE OCH HUNGRIGARE. SPELARNA MÅSTE FÅ HÖRA ETT TYDLIGT BUDSKAP RAKT I ANSIKTET " NU KRIGAR DU ELLER DÖR DVS LÄMNAR TIMRÅ IK. VISA RESPEKT FÖR ERA FAANS. TIMRÅ IK ÄR EN GAMMAL FÖRENING SOM SKALL STRÄVA MOT GULD INTE KRAVLA I SKITEN!!!!

Upprörd och uppgiven

Timrå faan!
Anders 41
Kommentera

« · 1082655