Ja, då var det dags att heja fram våra hjältar till en vinst i Sca-cupen i sundsvall förhoppningsvis. Jag hoppas att det kommer många TIK supportrar så det blir liv i gärdehov :D Matchen som jag ser fram emot den helgen är TIK mot "katterna". Undra om man måste vara där tidigt för att få plats? *ler*
TimråIkPower: Ja ska du stå på TIK läktaren så bör du nog vara där tidigt. Annars så får du ju alltid plats på kissemiss sidan. :)Brukar ju alltid vara glest med folk på kanten av den läktaren
Fredag och söndag finns jag där! På lördag har jag viktigare saker för mig än att behöva se den stora förnedringen av kattgänget! Helgens sömnpillermatch alla kategorier! *Snark*
Sedan så kommer det att finnas en Djurgårderska där. Även herr westerlind kommer att befinna sig där som ni får vägleda och ta väl hand om på lördagen! Kommer dock in en sväng på lördagskvällen för att kolla in draget i B-Kattlådan.
Klart som fan man dyker upp när det vankas SCA-Cup, kanske att jag missar/skiter i fredagens match men ser säkert den liksom de andra, har juh inget bättre för mig direkt.