1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 601583 inlägg · 6212 ämnen

Dags för SCA cup

Dags för SCA cup
Ja, då var det dags att heja fram våra hjältar till en vinst i Sca-cupen i sundsvall förhoppningsvis. Jag hoppas att det kommer många TIK supportrar så det blir liv i gärdehov :D Matchen som jag ser fram emot den helgen är TIK mot "katterna". Undra om man måste vara där tidigt för att få plats? *ler*

Sv: Dags för SCA cup
Ja, undrar hur många supportrar som sluter upp till Gärde?
Jag ska i alla fall dit!

Laken: På Fredag blir det nog ganska så många.
Men på Lördag... Då blir det FULLT HUS!!!

GuRRa: Ja, det hoppas jag verkligen.
Vore roligt att höra hur många på gb'n som ska gå?

Laken: Jag ska i alla fall gå.

Laken: Jag ska gå på Fredag och Söndag. Är tyvärr upptagen med annat på Lördagen :(

TimråIkPower: Ja ska du stå på TIK läktaren så bör du nog vara där tidigt. Annars så får du ju alltid plats på kissemiss sidan. :)Brukar ju alltid vara glest med folk på kanten av den läktaren

Laken: ...jag också....

Laken:

Fredag och söndag finns jag där! På lördag har jag viktigare saker för mig än att behöva se den stora förnedringen av kattgänget! Helgens sömnpillermatch alla kategorier! *Snark*

Tips:
Fredag: Timrå - SSK.........3-1
Lördag: Timrå - Katterna...6-1
Söndag:Timrå - MoDo.......4-1

Sedan så kommer det att finnas en Djurgårderska där. Även herr westerlind kommer att befinna sig där som ni får vägleda och ta väl hand om på lördagen! Kommer dock in en sväng på lördagskvällen för att kolla in draget i B-Kattlådan.

Väl mött till helgen...

Klart som fan man dyker upp när det vankas SCA-Cup, kanske att jag missar/skiter i fredagens match men ser säkert den liksom de andra, har juh inget bättre för mig direkt.

Slask: Jag hade tänkt vara i tid så man slipper stå i "kattgänget". Tänkte se alla matcher utom mot MODO.....dom ser man på premiären :D *längtar*.

TimråIkPower: Själv så missar jag SSK-matchen pga jobb men kommer garanterat vara där övriga matcher..... syns i klacken!!!!

« · 108015