Helg Ernest: Tat lite easy nurå - jag hinner knappast med all dynga som sprids via detta eminenta medie. Det ska hinnas med att skrivas snabbisar, brev, mail, ICQ, MSN, plus att man ska ladda hem music och hinna lyssna på skiten också dårå. Just nu lyssnar jag igenom dotra dins musik. Kul att hänga med i tiden så att säga;)
Friman Sr: Du vet , vi har våran nattliga räd , här i Das Boot länken. Där allt utom hockey diskuteras, mesrt är det nog musik. Vi utbyter musik med varandra och är social. Man måste få vara det också. ( c :
Helg Ernest: Jag översätter ditt fonetiska skrivande, det kanske finns dom som aldrig har hört talas om de saker du skriver om... John Fogortys ska vara John Fogerty's Frances Rossy ska vara Francis Rossi
Detta var ju helt meningslöst så varför la jag inte in detta meningslösa vetande på Lunarstorm... det har ju inte ens med hockey att göra ju.....
kvasthilda: Tja, här får du nått som matchar Björn Rosensröm och jag tycker den passar in här på HS med den stämmning som råder här ! Mike 66 : Denna låt kommer du att älska ! ( c :
Bara för att ni skall f¨å gemföra tar vi Status Quo med samma låt ! Men i mitt tycke tycker jag faktisty John Fogortys orginalversion är bäst. Som Fraces Rossy I Status sa om just denna låt. - Enda dåliga med den var att inte han hade gjort den.
Helg Ernest: Gissa hur många wirrar jag tagit då ??? Och hur bra dom smakade...bäst vi förtsätter diskussionen på privata domäner till Björn Rosenströms ljuva stämma... "blåa sockiplast" du vet...
Denna natts Eddy kan vi väll inte vara utan ? Eller kan vi det ? Är ju på väg till sängen, men en vana är en vana. Kvastis ! Tog en Calvados till kvälls kaffet ! Yammi !!!!!
Helg Ernest: Jorå jag samlar vidare på nya fynd och HD:n är tömd. Tankad packad och klar. Kvällens/nattens bästa får nog ändå anses vara 250kg:s alster till min unika samling ;)
Mike66 har du tömt HD ? Här får du mer att sammla på ! Hockeyns musik i ett nötskal. Det finns bara en genuin hockey låt och det är denna ! ( c : Status Quo har aldrig varit fel, inte ens för Lasse Anrell !
Lulekickan: Ok, här kommer en särskilt utvald låt för dig dårå - ungmö som du verkar vara ;) Eller kanske för alla som funderar på att gå och lägga sig?
mike66: Plocka upp dom i Windows media player och bränn ut dom blir det som orginalen ( c : Vi kan ta part 1 som är part 2 i morgon och jag har mixat ihop dom till en 110 MB stor låt ) c :på 11 minuter. Men den är ett jävulskt drag i 11 minuter ( c :
Vi kör väll en för oss från slutet av 50 talet och sextitalisterna också då ! Denna är nog inte någon dussin vara, jag letade många år innan jag hittade den. Det är Status Quo med Anawersery Wals part 2 ( fast det är igentligen part 1)
Helg Ernest: Ja, då är det väl dags för min lilla Eddy-insats innan jag gör kväll. Med tanke på resultatet av SM-finalerna får vi väl tillägna kvällens alster de svenska mästarna...
badger: jo det vet jag oxå, men nån sa mig att det skulle äga rum i slutet av April i år. Men du sitter ju i styrelsen så det där borde du hade bättre koll på än mig, så rätta om jag har fel ;)
matsby: Har oxå letat hela morgonen på ticnet. Men nu har de tydligen lagt upp dem där oxå, kanske hade fullt upp med biljettsläppet till Carola i morse.