Jag skyller allt på Roland Engström i ST! Han fixade linserna, men hur fan kunde han tippa TIK som vinnare, han om någon borde veta att neggotips i Sundsvallarn betyder seger. Skärpning på onsdag, Roland! Dissa Timrå så får du en bortaresa till...
Håller med... "Idioten" tippade 1-3 eller nå´t! Själv gjorde jag allt för att vi skulle vinna, d v s förnedrade mig själv på olika sätt... Till ingen nytta! Men har man alltingt emot sig, så...
Man är mer än lovligt förbannad! Först torskar mina italienska favoriter från Milano, då de har ett kanonläge att gå ikapp de svartvitrandiga idioterna från Torino... Och nu detta! Återigen ett gäng svartvitrandiga idioter inblandade, förvisso...
Hon var fan inte hemma ikväll. Jag kollade alla fönster, men det var mörkt överallt. Jag ringde på, men ingen öppnade. Jag fluktade i brevinkastet, men det var tyst som i graven. Kanske kom hon hem senare under kvällen, men då var det ju redan kört...!
250kg kärlek: Sorry, min Mac-miljö sorterar ut det mesta just nu, Real Player försöker leta efter nån uppdatering som inte finns... Kan inte reimportera mina egna mp3:or för kontroll, ens! Men du kan ju berätta om eländet :)
mike66: Skickar upp en das boot-bakgrund som gäller för hela den här säsongen. Bilden är så jävla läcker, skulle vilja ha den som en megaposter på sisådär 3x5 meter på väggen!
Åkerman: Ja, precis. Det är det som alla tror - att båten har sjunkit för gott. Det trodde man när Zäta stack, det trodde man när elitserien började (om man inte hade varit i Brunflo och sett hur fantastiskt stabila TIK var redan då), det trodde man när första förlusten kom, det trodde man efter 0-7 mot Malmö. Framför allt trodde man det efter lottningen mot Luleå, efter 0-1 mot Frölunda, efter 1-2 mot Frölunda. Och åter igen!
Man är i det här fallet inte Timrås supportrar, för de vet hur fruktansvärt farlig das boot är, speciellt när den är uträknad och fienden redan firar segern !
orion: Precis dä här är das boot-tråden dä. Hindenburg var en tysk zeppelinare som gick i reguljärtrafik mellan Tyskland och Nord- och Sydamerika. Vid förtöjningen i Lakehurst utanför New York åkte den på sin förtöjningsstolpe och det blev en explosionsartad eld som dödade 36 av de 97 som var ombord. Hindenburg-olyckan blev slutet på den så kallade luftskeppsepoken.
Men Das Boot lever kvar än idag och ska upp och ta tjyvluft i möra(läs idag) Det är inte över förrens den feta tyskkärringen har slutat att andas.
Alla: Har de bytt speldatum för en ev sjunde match. Enligt tidigare papper från swehockey är det ju fredagen som är matchdag. Kan vara trist att åka ner en dag för sent...