Ja vad säger man nu då om deras artikel om att Lindman klar för Färjestad. Lindman har enligt ST där han talar ut INTE hört ett ljud ifrån FBK och inte heller hans agent Joakim Persson "vi för i första hand diskusioner med Timrå IK och Kent Nordberg" Det finns en klubb som visat intresse för Lindman och det är inte FBK. TIK talde med hans agent så sent som i tisdags.
Dream Team: STACKARS ANRELL :-) han har det inte lätt han.
"Till sist kan en förbluffad hockeyallmänhet konstatera att det enda laget som leder kvartsfinalerna med 3-0 är - Timrå. Som sagt; det går inte att tippa hockey längre. "
"Kenta tänker stort och positivt och står så cool mitt i all framgång att jag allvarligt börjar misstänka att det flyter Norrlands Guld i ådrorna på honom. Guld till kvaltippade Timrå? Ingenting är ooomöjligt."
Dream Team: ¨Då kan man ju fundera över det övriga dom skrev igår också . Att Krycov skall hem till Finnland igen ? Fast dottern har hört det på annat håll också.
"Dream Team: ¨Då kan man ju fundera över det övriga dom skrev igår också . Att Krycov skall hem till Finnland igen ? Fast dottern har hört det på annat håll också."
Synct: Ett tips till alla som eventuellt stör sig på någon person på forumet. Svara inte på inlägg från den personen, då lovar jag att saker lugnar sig.
För övrigt, lite väl mycket pajkastning här inne för stunden tycker jag. Läs ovan tips för trevligare forum!
Lindman har enligt ST där han talar ut INTE hört ett ljud ifrån FBK och inte heller hans agent Joakim Persson
"vi för i första hand diskusioner med Timrå IK och Kent Nordberg"
Det finns en klubb som visat intresse för Lindman och det är inte FBK.
TIK talde med hans agent så sent som i tisdags.
Dags för namninsamling då för Lindman?