1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

581934 inlägg · 6215 ämnen

Forum

« · 2243921 · »


Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.


Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2021-10-23
She: ?
Låst ämne

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2021-10-23
Rallarn: gör nånting baby face
Låst ämne

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2021-10-23
Timrå slår inte många bra passningar nu…

Vidare kan man notera hur kass FBK’s spelare än är så kan dom transportera puck från bakom eget mål in i Timrås försvarszon med eller utan god fart…

Nja…

Det ser ganska inte så hungrigt ut…

Ut med målisen och 4-1 nu!
Låst ämne

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2021-10-23
Tråkigt att en som Lundin som man verkligen gillar och unnar framgång i SHL inte verkar räcka till(än så länge).
Känslan är att han vinner 1/4 närkamper nu och i allsvenska vann han hela tiden dueller och närkamper vid sarg och kom ut med puck.
Låst ämne

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2021-10-23
Olle: Åter igen långt, långt ifrån att vara i närheten. Scenen är din Kent Norberg.
Låst ämne

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2021-10-23
Olle: Nej men kan ju öka chanserna för att faktiskt få bli kvar trots kval.. både LHC och DIF såg sunkiga ut..
Låst ämne

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2021-10-23
Sputnik: Connor Mcdavid är klar för Timrå men det spelar ingen roll för Freddan sitter säkert så vi får kvala ändå.
Låst ämne

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2021-10-23
Sputnik: Jag har missat men Sanny skall i nån av pasuerna låtit övertygad om Pääjärvi till Timrå??
Låst ämne

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2021-10-23
Zäta75: Inte bara ribba. Ribba - stolpe. Gjorde inte Hanzl det i straffarna förra matchen också? Man har inte flytet med sig när man skjuter ”Ribba-stolpe” två matcher i rad.
Låst ämne

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2021-10-23
roger_sundsvall: Gör han det skottet 1000ggr så blir det mål på alla
Låst ämne

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2021-10-23
roger_sundsvall: Det är våran lott D:
Låst ämne

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2021-10-23
hanzl
ribba..stolpe..ej mål
förvånad????
Låst ämne

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2021-10-23
Triathlet: 🙄🙄
Låst ämne

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2021-10-23
Triathlet: så är det när man är kass, då behöver man lägga sin tilltro till fru Fortuna och den korrupta domarkåren.
Låst ämne

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2021-10-23
Triathlet: Hanzl ribbans underkant hahahahaha. Det är inte sant
Låst ämne

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2021-10-23
Inget går vår väg, vidöppet mål men icke...
Låst ämne

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2021-10-23
Mcmac: Lalle har vad jag minns sagt han helst spelar back, men nog kanske han överväger forward trots allt. 😅
Låst ämne

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2021-10-23
J F K: Du har nog rätt i det.
Låst ämne

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2021-10-23
Andersson: De får inte titta på tvåor i efterhand, utan bara möjliga femmor. Är det inte i direkt anslutning till målet så _tror_ jag inte man får döma bort målet eller ta utvisning, därav min fråga.

Sedan är det synd att domarna missade det när det skedde.
Låst ämne

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2021-10-23
Rallarn: game over
Låst ämne

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2021-10-23
J F K: misstänkta utvisningar måste man väl få kolla . Men bedrövligt att ingen av 4 domare ser det live
Låst ämne

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2021-10-23
Andersson: Nu får vi chansen i pp. Måste nog sitta nu

Hartmamn jätteläge fri i slottet. Furch räddar
Låst ämne

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2021-10-23
Rallarn: En undran. Får de verkligen se sekvensen innan 1-1 på repris? Tänker att det var inte direkt i anslutning till målet.
Att det skulle varit utvisning är solklart, men skulle de ens få granska det om de velat det?
Låst ämne

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2021-10-23
Rallarn: Jag tror att det kan ligga något bakom ryktena att man letar en ny målvakt av hög kvalitet i Timrå som kan rädda oss. Nu tycker jag ändå Rajaniemi varit rätt bra. Johansson utlånad?
Låst ämne

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2021-10-23
Andersson: 1 - 1 menar jag såklart.
Låst ämne

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2021-10-23
Känns som varenda atom av Laleggia vill spela forward haha, han är alltid längst fram
Låst ämne

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2021-10-23
Zäta75: att 1-1 skulle inte godkänts ... 2-1 är löökes fel osv
Låst ämne

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2021-10-23
Per S med en framspelning till målchans, spelet vänder vem är först nere i defensiven och tacklar: Per S!!!
Låst ämne

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2021-10-23
Woody: Nu släpper vi det här. Tog en promenad med vovven och nu hoppas man på 3-3 igen 😅
Låst ämne

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2021-10-23
roger_sundsvall: Vi leder skotten 13-12. Än är det inte kört. Men vi måste steppa upp rejält för att ha en chans ikväll

JJ 75% räddningsprocent ikväll. Kommentarer?
Låst ämne

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2021-10-23
Woody: jaa, du äger ju lite diktatur fasoner som ber folk hålla käft. Ta en paus du..
Låst ämne

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2021-10-23
JJ skulle ha skakat av sig hjälmen innan 1-1 så hade det blivit avblåst .... kanske
Låst ämne

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2021-10-23
vem vet..
kanske domarna går ut i media
o säger att de inte va måål
brukar va poppis🌑
Låst ämne

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2021-10-23
söder över: Jisses.

Jag gör så här: jag låter bli att bemöta din kommentar och ditt påhopp.
Låst ämne

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2021-10-23
Spock: Nej det var ju den lilla detaljen med..😅
Låst ämne

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2021-10-23
Rallarn: Sist var det Linköping som drabbades... Man måste fokusera på sitt eget spel och inte skylla på domarna hela tiden.
Låst ämne

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2021-10-23
Sputnik: Nu tänker du i banor av att Timrå kan få Powerplay.
Det överensstämmer inte med domarchefens direktiv.
Låst ämne

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2021-10-23
hockeyärnice: Frågan är vad som är värst: Timrås spel eller stämningen här inne. Jag tror jag tar en paus på några månader nu innan det blir Tyskland 1933.
Låst ämne

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2021-10-23
hockeyärnice: På väg mot 8 raka. Alla klubbar hade gjort förändringar i det läget. Timrå? Vi får se.
Låst ämne

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2021-10-23
Såg repriser på 1-1 och domarna tar inte för den.... klubba i bakhuvudet på JJ, men vad i "#$:
Tycker Nubben ska skicka in en "best of" på alla solklara matchavgörande felaktiga situationer vi råkat ut för till förbundet...

Det underlättar liksom inte att både vara sämsta laget i serien OCH vara det lag som blir mest förfördelat.
Låst ämne

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2021-10-23
erathoo: Är Sanny och Kronwall som sitter i studion såg jag.
Låst ämne

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2021-10-23
Hur kan 4 domare missa slaget ? Dom funderar inte på varför det helt plötsligt ligger en målvakt på isen då ?
Låst ämne

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2021-10-23
Sputnik: En till fundering, varför spelar vi Hartmann och Hanzl i BP när det är bättre de har energi över för att driva PP och i det offensiva spelet? Tänker att defensivt lagda spelare har vi ju rätt gott om annars..
sen har Lalle inget som helst att göra i BP...
Låst ämne

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2021-10-23
Inte en käft i studion sa något om 1-1 målet när Johansson däckas av klubban.. Å då visa dom slow mo också..

Alla är emot oss..
Låst ämne

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2021-10-23
MrLöven: va, allvarligt? Så tuffe Wikegård tycker det är ok att dunka klubbor i nacken på målvakterna numera...?
Låst ämne

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2021-10-23
MrLöven: Säg att du driver?
Låst ämne

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2021-10-23
Rallarn: ingen utvisning säger "experterna" i studion...🤔🤔
Låst ämne

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2021-10-23
Woody: klart jag förstår det men att kalla mig dum I huvudet för att jag inte vill gå på fler matcher förrän jag ser en förändring...rullar ju bara på och nu har vi 7 raka, alltså påriktigt!
Låst ämne

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2021-10-23
Modano: Det var väl ändå Lundin som stod som ett fån med klacken i isen när passningen skar genom centrallinjen?

Olofsson håller inte måttet på den här nivån, nej. Men det är ju så jävulskt onyanserad kritik kring honom. Han får skit för precis exakt allt och lite till. Han är ju ändå en av få spelare som försöker skapa något. Och just det där målet vill jag ändå påstå att han ensam INTE rådde för.

Skönt ändå att Liljewall är ärlig och fördömer domarnas horribla insats vid 1-1. Ska bli oerhört spännande att se om ligan går ut och ber om ursäkt för det i efterhand. Fast det kanske man bara gör när kusinen från landet råkar göra mål?
Låst ämne

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2021-10-23
Hade det här varit SHL-premiären hade jag varit hyfsat nöjd. Ganska vettiga konstellationer, enkelt spel. Något att bygga vidare på.

Men: det syns att Timrå inte riktigt hänger med. Vi har för många långsamma spelare. Sen faller man ihop lätt när man inte riktigt hänger med i det defensiva arbetet.

Jaja. Hoppas iaf på att man undviker genomklappning i 3e. Vore mysigt om man kunde hålla det hyfsat jämnt. Laget behöver lite positiv input nu.
Låst ämne

« · 2243921 · »