{297}: Ständig prat om allsvenskan, Hockeyettan behöver heta derbyn så att stockholmshockeyn kan leva! Ungefär så lät det när de ramlade ur SHL, men att det var SHL som behövde derbyna.
Tycker SHL levererat mycket väl i år minus Luleå DF och Gävles representationslag.
Erol Ateceae: Den där stockholmsmentaliteten gör ju inte direkt att sympatierna växer för djurgårdarna. Allt utanför tullarna är bönder och obyggd. Nåt decennium i allsvenskan kanske kan göra dom en smula ödmjuka? I helvete att dom ska upp i år.
Leif Öhman : Jag har aldrig tvivlat! Dock så skulle nog både Oliver mått bra av att ha haft en mer rimlig kravställning av att det räckt med att spela i en 3:e kedja i SHL. Känns som både han Själv och Kapanen stressade fram lite. Nån topp 6 forward tycker jag inte han har talangen för riktigt. Däremot kan han absolut vara en bra rollspelare som ändå procudcerar i typ en 3:e kedja.
Men unga spelare har sådana krav idag och tror att alla skall spela i en topp 6 roll. Det känns som äran har försvunnit lite av att vara en bra rollspelare med. Framförallt är det nog mycket agenterna som är de största bovarna många ggr.
Andersson: "Ett stort jävla hån mot fansen. Hur faan kan man åka 65 mil upp till obygden för se laget i sitt hjärta för och bli totalt jävla utskämd av det här laget. Något är jävligt ruttet i det här laget. Vad faan händer med spelare som blir del i DIF Hockey??"
{9566}: För att citera tjejen under senaste DIF matchen, "man har ju som inga sympatier med Västerås, man hejar ju på dom bara för att man inte vill att Djurgården vinner". Så nej, man lider inte ett dugg med supportrarna.
En sak som jag tycker är väldigt intressant är hur det har haglat in kritik mot EP under säsongen men nu när han ska ersättas behövs helt plötsligt McDavid för att kunna ersätta han
Tycker SHL levererat mycket väl i år minus Luleå DF och Gävles representationslag.