mattias - 74: Laget är proppmätta nu när SHL-kontraktet i princip är säkrat. Nu tog de enögda domarna även ytterligare en billig utvisning, så det lär bli 0-2 eftersom att vi spelar utan plan i boxplay.
Synct: Håller med. Entlediga Samuelsson och Karlunden direkt nu. De är mätta och inkompetenta. Passar inte i Timrå. Marklund och Zäta ersätter resten av säsongen. Eller Challe Berglund om Zäta inte vill
Va i helvete bara rullar runt som vanligt jävla tröga blinda tränare bort med hela skiten till nästa säsong och så ska Nubbens kompis skolpojken Molinder in på detta innavla hela skiten lika bra,det
5:30 kvar av andra. Hardegård lägger en långpuck från egen zon mot Dahlén. Dahlén och en HV spelare går mot pucken, Dahlén har insidan och kan ta pucken vid en närkamp.
DÅ SLÅR HAN AV TEMPOT OCH GLIDER BAKOM. Hv spelaren plockar enkelt upp pucken och Dahlén BARA GLIDER EFTER.
Det här är ett stort jävla skämt! Vad fan ska vi ha Dahlén till i 5vs5? Knappt i PP just nu. Det är fan pinsamt svagt att han får speltid. Vilket annat seriöst hockeylag hade spelat Dahlén hela tiden? Han hade såklart fått vila på läktaren men i Timrå ska hjälten spela oavsett.
Jag lägger ner nu. VAD FAN SÄNDER DET FÖR SIGNALER TILL ÖVRIGA?!?!? Jävla dagis
Barkborren: Håller med. Entlediga Samuelsson och Karlunden direkt nu. De är mätta och inkompetenta. Passar inte i Timrå. Marklund och Zäta ersätter resten av säsongen. Eller Challe Berglund om Zäta inte vill
Andersson: Vi kan skicka Lundmark, MPJ, Boyce mfl. Vi måste uppgradera nu. Koblar i Leksand tex. In med talangerna. De vill framåt, uppåt. Är så less på trötta, mätta spelare som vi ska ha av nostalgiska skäl.
Sen ser man ju att Dahlén är skadad och bara spelar av matcherna inför nästa säsong och en ev. operation.
Kom igen nu! En sån här gång saknar jag lite Olli J
Lomond: Pinsam insats. Vi är för defensivt inriktade med Samuelsson som tränare. Sen när vi får chanserna kan vi inte göra mål, släpper in allt i boxplay m.m.
Jag skäms för Timrås insats. Ingen vilja inget klubbhjärta inget!
Tommy är tyvärr helt slut. När ska det presenteras en ny tränare? Klubben måste ju skriva in sig på en grundkurs i kommunikation på MIUN.