1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 601453 inlägg · 6212 ämnen
« · 2399866 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2022-10-29
Båda lagen kör sin backup-keeper idag!! Intressant om vår gubbkuk är bättre än Arntzen

vonDöbeln: vi har ett lika bra lag som Örebro, det blir dagsformen som avgör!

{10040}: Borde vara en motivator om något att vinna så ligger vi 3a!

Andersson: mm fart!

På plats i gnällbältet för att bevittna antingen en defilering eller kräftgång.

Det var snorfullt i kön in till bortastå så ikväll hoppas jag att även timråsång hörs ut i TV-apparaterna

{10040}: Jag vill ha tillbaka halloran !!!!

Zäta75: ja ta en trea nu då så ligger vi trea, det var INTE igår.

Sv: Apropå nånting...
Tom Topp: Manner är kung. Han kör ALLTID Lindbäck i kassen och kör tombola innan match gällande kedjorna 😁

Villervalla: tror det låg bakom ett riktigt rörigt mord och självmord i Oxelösund för ett tag sedan med…

Riktigt otäckt!

Jag hade för mig att Timrå sagt upper body på Hanzl men jag vet inte så egentligen ska jag bara vara tyst…

Lkp höll undan.

Patrick Polly: Vinner vi ikväll ligger vi 3a! Med färre matcher spelade än topplagen

Kom igen nu Timrå! Röd och vit hockeydynamit!

Patrick Polly: Tja, det var inte jag som sa det. Nä Hanzl åkte in i sargen har jag för mig med benen före, troligen känning på knä eller liknande, inte troligt med mjukdel utan troligast töjning i korsband eller liknande, kan iofs vara något muskelfäste men det borde gått till sig men kanske inte får ut fullt i skridskoåkningen.

Villervalla: Med tanke på att han klev av mitt i en match känns det långsökt att det skulle gälla familjen.

Andersson: Ska Linköping tappa det, ledde med 4-0, nu 4-3 och 30 sek kvar.

Söderöver: Nä förlossningsdepression är inte att leka med, jag vet en kvinna som ställde sig på E4:an i nattlinne för att förkorta sitt eget liv fast man har en nyfödd bäbis som hon sett fram emot att få.

Kerstin_k: Håller helt med, klart Johansson ska stå när vi möter laget som gått starkast på slutet. Skellefteå borta så fick Rautio också stå när dom gick som bäst typ? Skickar knepiga signaler, iaf till oss fans.

Helt klart tuff match idag men inte omöjligt att vinna.

Om Landerkedjan snäpper upp sig lite så har vi bra chans. Kedjorna med Wedin och Walli har varit riktigt bra på slutet, så då skulle vi ha tre kedjor i bra form.

Tycker även att kedja med Boyce gör det man kan förvänta sig plus lite till.

Låt dä rinna lätt ikväll rabbuslingar i strupuslingen!!!
Ge oss frid Å vinn ikväll 🎉🙏🥳
In Ante we trust 💪
Uppladdat:

500x0-f8462901-6bf1-48f9-be11-b366031bfd3f.jpeg

Labban: Förstår inte riktigt grejen med att lufta Rautio så ofta som man faktiskt gör. JJ är grym och borde spela alla matcher han klarar av och det borde inte vara någon större fara med täta matcher. Andra målvakter klarar ju det.

Nåväl. Ingen Hanzl idag heller gör ju inte eftermiddagen lättare. Kan gå, absolut. Men det gäller att vara snortight och ett bra målvaktsspel. Vore ju överjävligt förträffligt med att studsa tillbaka från Bif-matchen och norpa åt sig en trea.

Själv ska jag iväg på middag och kan inte se matchen förrän senare ikväll. Blir till att logga ut helt och hållet från mobilen ett tag.

Söderöver: Han är väl med på bussresan?

Dubbeld: ger din konspirationsteori eget liv:

Förlossningsdepression är inte att leka med.

Family-blues…

Hänt mycket konstiga och hjärtskärande saker under det paraplyet!

Eller så har han en spricka på ett revben…

Vem vet…

DenRöda: Varför? Vi slog Örebro senast. Brukar vara ett lag som passar oss relativt bra.

I Jönköpingspostens direktreferat framkommer kritik mot Nubben från flera håll. Journalisten är väldigt bekymrad över den slätstrukna inställningen i laget.

Första gången man känner sig stensäker på förlust denna säsong.

kraft: Konspirationsteori; Hanzl är inte alls skadad, frugan vill bara ha honom hemma o hjälpa till med ungen.

Söderöver: Oddsen på att man flugit hem Lodda för Örebro matchen? Han älskar att ge föredetta lagkamrater några hårda bröstvärmare

Ingen Hanzl i släppta laguppställningen 😓

Idag önskar jag en riktigt snål borta-match!

Mycket hålla på utsida och värdera när man går offensivt och när man går offensivt så går man på mål!

Det blandat med ordentlig fysik när man möter tunga Örebro!

Käääääääämpa Timrå!

Nisse på Mon or: Linköping Silly Lions , enda bra med dom är Gallo

LHC blir nog inte lätta att tas med, 4-0 nu mot Lekis.

{9566}: Manner får säga som Christer Abrahamsson, kom igen grabbar, dom har också en dålig målvakt! 😉

Andersson: fast öste Timrå på?

Det var allt eller inget i från Timrå kan jag tycka.
Lindbäcks spel mot Timrå var inte dåligt.

Zappaholic: Norra Europa kanske var en liten överdrift, men bara en liten...😎

Tom Topp: Så kan det vara, men vilka oerhörda påhopp i Brynäs boken. Han gör ju allt för att hjälpa Brynäs, men ibland funkar det inte som man vill. Tänk på att det är en människa bakom den där masken.

Olli Hahl: men att lägga straffarna åt det håll där Brynäs hade svärmat för bonuspoängen i fem minuter efter 3perioden borgade inte precis för några Zlatan-moves ju…

Med det sagt var inte skotten heller särskilt vassa så…

Mm… relativt tacksamt arbete för målisarna…

Nisse på Mon or: Vilka källor har du? Vårt forum? I så fall bör du nog hitta nya källor omgående😂

Olli Hahl: Lindbäck måste ha artros eller nåt, maken till dåligt målvaktsspel var det längesen jag såg!

Ingen som vet när Halloran dyker upp nästa gång ? Märklig skada . För övrigt dags för Hart Trophy att sätta nån puck

För övrigt så hade Brynäs, utifrån inside info innan seriestart, från Brynäs HS, Norra Europas bästa målvaktspar. Nu vill VV lämna och Lindbäck agerar såll. Samtidigt hade Timrå enligt samma källor, Norra Europas sämsta målvaktspar. Numera not so much. Det går fort i hockey.

Rautio idag då

Andersson: Han (Lindbäck) stängde på straffarna. Det hade iof min gammelmormor gjort också med tanke på dom straffarna!

josha840: japp. Efter att ha sett första perioden i brynäsmatchen framstår JJ som en superstjärna.

Laguppställning: Örebro HK - Timrå IK
Frånvaro
#13 Nick Halloran, Skadad.
#26 Noel Edfeldt - Spelar med J20
#27 Oliver Johansson - Utlånad till Björklöven
#78 Robin Hanzl, Skadad
Uppladdat:

500x0-screenshot-2022-10-29-155855.png

Söderöver: Fast gjorde han ? 87 % i den matchen

{297}: Lindbäck gick all-in mot Timrå, för där kändes han riktigt stabil…

Nu är han på semester.

{297}: 3-0 saik. Alla tre målen väldigt mjuka.

Dubbeld: LaLeggia inne på ett av målen bakåt.

HV ligger under med 0-2 mot Lule.

PP nu också för Lule, nae det ser inte bra ut varken defensivt eller offensivt för HV

{297}: Lindbäck ska ju vara bra ? Sägs det ?

Håkkybåkky: tufft för Brynäs just nu. Spelmässigt rätt bra mot Skellefteå men Lindbäck har gjort två dubdertavlor och dom ligger under 2-0.

« · 2399866 · »