Tom Topp: om Tommy har motivation är han ju hästlängder bättre än alla namnen på listan. Filanders naiva anfallshockey lär ju garanterat inte funka med ett gäng spelare som avslutar mitt i magen på målisen, Tuurula, Stråhle å Karlunden oprövade, Östman känns sympatisk men vad har han egentligen för hockeyfilosofi? Näe ska vi överleva några år till behöver vi nog spela som vi gör nu plus ett PP som är bäst i ligan vore bra. Vilken coach har den filosofin? Jönsson kanske men han vill jag helst stå över för han känns så jävla negativ å sur (ja som mig då)
Får vi se Pelle Hallin på bänken idag? I torsdagens livesändning framkom att Marklund tydligen är nyopererad och indisponibel och att Pelle varit med laget i veckan.
DenRöda: ja jag vet vem vilka som ersätter Dahlen fast jag har lovat att inte säga något till berörda. .även lovat nubbs. Kan säga så mycket att det inte är ty rattie eller Emil pettersson iaf. 🙄 men inte me än så ..Nä ni får spekulera vidare och när det äntligen officiellt släpps namnens så säger ja bara. Ja det där har jag vetat sen i januari . ☝️😂 Trovärdigt. .nä knappast..
Pyrret: Helst ingen av dom. Filanders Oskarshamn spelade en naiv anfallshockey med öppna spjäll bakåt. Östmans rykte är väl att han är för för snäll och otydlig. Men jag hoppas som vanligt att jag har fel.
Rödovit : Kul med spekulationer, men känslan när du berättar att du vet men inte tänker säga är ju lite skev. "Idag kommer jag äta en extremt god lunch, men jag tänker inte säga vad det kommer vara för mat"
Jag har hört att vi har klart med en superstjärna efter Dahléns exit. En som har producerat poäng på toppnivå. Ska tiläggas att han inte är svensk. Det är det enda jag kan säga tyvärr.
Hockeydynamit97: Jag slänger in några wildcards. Jag som huvudtränare. Bragd Birger som analytiker. Småland som dryckesansvarig. Modano som fystränare. Jonte D som sponsoransvarig. Mikenomad som chaufför. Zäta 75 som pressansvarig. ... | Läs mer