1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 606698 inlägg · 6214 ämnen
3000156 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: Apropå nånting...
Ångesttorsda...
Bolage öppna kl 10...
Hemmabaren öppen dygne runt...
Play in..
Ingenmanslann...
Play out...
120 min kvar...
BRYT förlusttrenden...🙏
GÖR NÅTT positivt....
GE OSS FRID Å VINN 💪💪💪
Låt dä rinna lätt ida rabbuslingar 🥳🥳🥳
HALLELUJA 🙏🙏🙏
Uppladdat:

500x0-fbimg1769761569841.jpg

Det som är på väg in då ....
1 Arg Coach
2 Medelbra backar från allsvenskan
Okänd(a?) ersättare till herr 54

Barkborren: problemet är att vi har för mång spelare som aspirerar om att vara utanför laget. Lägg ett gäng namn i en korg och dra en. Resultatet på isen blir troligen detsamma.
Nubben måste bryta ett antal kontrakt eller bryta sitt eget.

JanneH: "Anton Heikkinen spelade inte mot Örebro.

– Vi har 14 friska forwards, så vi försökte spela några andra. Man har inte facit före, men man har facit efteråt.

Det var sportsliga grunder som låg bakom?

– Ja, prestationsmässigt, givetvis. Vi är ju i ett läge där vi behöver maxprestationer av varenda en. Det lyckades inte mot Örebro."

Va fan är det för jävla skitsnack! Killen jobbar stenhårt över hela banan, skapar chanser för menlösa kamrater som inte vet hur man gör mål.

FACIT ÄR ATT DU TOMMY ÄR MISSLYCKAD PÅ ATT COACHA ETT LAG!
VARENDA JÄKLA BORTAMATCH BESTÅR AV EN RAD FÖRLUSTER ÖVER HELA SÄSONGEN!!!
Starkaste trumfkortet i coach pärmen är slumpchanser

Va har Boyce Pääjärvi Levinsson gjort så jäkla bra då?
Tommy är fanimej ett totalt taktiskt misslyckande som lever kvar i en hockeyvärld där torpedhockey existerade och Challe Berglund var i sina glansdagar på isen

Fan va lack jag blir på att det ska va så jäkla svårt för vår sportchef att agera o ta tag i svåra beslut när det blåser motvind.

33 år har följt det här röda skeppet, underbara år med Peo L, Kenta J
Postiva vibbar när Kimmo kom o blåste in positiva vindar igen som gav hopp... Men nu räcker det. Orkar inte följa den här skit såpan mer,
Ni får ha det fortsatt fint här inne i dimman hockeysnacks medlemmar

Jag tackar för mig nu, håll utkik på tradera efter rödvita produkter

PS hoppas Färjestad pissar på skiten ikväll så Tommy och bäste vännen Nubben kan sitta och gråta floskler tårar i media... O hela den biten

Peace 🕊️

Synct: ja nu kan vi inte handla ungt och lovande och hoppas på utveckling utan nu behöver vi etablerat och poänggaranti på SHL-nivå eller liknande.

Puckat: "Vi gick bet på HA:s skyttekung
Länkar:
AVSLÖJAR: Mikkel Øby Olsen klar för Färjestad efter Almtunas uttåg"

Ska Jonte ersättas hoppas jag inte det där var ersättaren man gick bet på iaf.

Gorkyman: nej Modo tar aik men sen är det kört.

Gorkyman: Klart dom gör. Fredrik Andersson blir blott en parentes i historien i rollen som Modocoach.

Andersson: Mådå ryker direkt mot Ajk

Puckat: Skönt, hoppas verkligen att man går för mer klass och mer rutinerat. Helst nordamerikan(er)

Allsvenska slutspelet, om jag inte räknat fel nånstans

Löven - Oskars
Kalmar - Tälje
BIK - Nybro
Modo - AIK

8 fantastiska kandidater till SHL. Bara njuta, eller nå't

Runarup: Det jag tycker är problematisk med Tommy är i intervjuer efter match som senast att han inte adresserar vad problemet är. Hans svar känns ibland som verklighetsfrånvända. Kanske alla dessa standard svar om små marginaler är för att sminka de verkliga problemen varför det ser ut som det gör, för att sprida ett lugn och inte skapa onödig stress och press.

Men nu tycker jag det känns som att man försöker låtsats som att den där jätteelefanten i rummet inte finns. Tala ut om vad det är som brister, kanske gör man det inom gruppen men förmodligen inte. Man kan inte undvika allvaret i situationen för man är rädd att sätta press på laget.

Jag hade gillat en rakare och tydligare kommunikation utåt och att man vågar se sanningen i vitögat. Nu är vi i en jävligt jobbig och allvarsam sits och nu finns ingen tid kvar för att försöka försköna problemet.

Problemet måste synliggöras och åtgärdas annars är det bäst av 7 playout som väntar. Alla ser vad det stora problemet är, desperation. Det vi saknat, och glädjande att Jonte belyste det senast.

Är det Tommys hasta manjana inställning med små marginaler som förklaring till allt som smittat av sig och gjort att man blir falsk trygg och därmed inte spelar mer desperat.

Det är dags att spela för överlevnad i första hand och inget annat, inse allvaret!

Vi gick bet på HA:s skyttekung

Andersson: Ogillas riktigt mycket.

Rip Kirby: Njae vi hjälpte ju öje i går tyvärr

Andersson: Leksand skulle gärna kunna få gå rent enbart för att sätta öjebjo i kvalet mot Håve. Men nu ser det ju inte ut riktigt så i tabellen är jag rädd.

Rip Kirby: hoppas

Andersson: Nån jävla gång spricker Leksands svit..

3000156 · »