Nästa lördag så kommer vi att ta oskulden av Färjestads nya ishall. Buss(ar) avgår kl. 06.00 från Wärdshusmacken, 06.15 Vista Centrum och 06.30 från Sundsvalls Centrum.
Pris 260 kr för resan exkl. entre.
Anmälan göres på Wärdshusmacken i Timrå. För övrig reseinformation ring Willysson på 070/3937815
Detta meddelande kommer att läggas upp på förstasidan så fort som jag har lärt mig hur man gör.
Nästa lördag så kommer vi att ta oskulden av Färjestads nya ishall. Buss(ar) avgår kl. 06.00 från Wärdshusmacken, 06.15 Vista Centrum och 06.30 från Sundsvalls Centrum.
Anmälan göres på Wärdshusmacken i Timrå. För övrig reseinformation ring Willysson på 070/3937815
Detta meddelande kommer att läggas upp på förstasidan så fort som jag har lärt mig hur man gör.
Blake Slåhan: Man ska nog inte underskatta signalvärdet, bara det är värt ganska mycket. Hade inte Z haft sina ryggproblem på slutet och vänt hem till Timrå trots att han var på nedgång hade jag fan gjort i byxan även om vi "bara" ... | Läs mer
Buss(ar) avgår kl. 06.00 från Wärdshusmacken, 06.15 Vista Centrum och 06.30 från Sundsvalls Centrum.