Sitter och funderar över vilken festklädsel man skall välja! Vitskjortan är det så länge sedan jag hade att den säkert vuxit fast i klädhängaren så man kanske skall göra som på matcherna och ta på sig en matchtröja?Men vilken?!?!
(Rotar bland grejorna)
Jo men den här blå med nummer 13 på har aldrig setts i Timrå Ishall men har ändå anknytning till klubben.Ja den blir det nog! Kryptiskt? Kanske läge för lite gissningar? Ja,gissa på och den som mot förmodan får rätt får ett pris av mig. Funderar nog ut något kul pris.Men det är svårt måste jag tllägga så om någon gissar rätt så blir jag väldigt förvånad!! Det blir nog till att lova ett pris till den som kommer något sånär nära för helt rätt är svårt. Scenen är Er!
timraw: Vad göra en julifredag mitt i semestern med ett självklart bad avklarat? Ja, på väg hem från Vivstavarvstjärn tog jag en avstickare förbi Sörberge kyrkogård där jag utan att känna till var spelare #5 ligger begraven tog mig an ... | Läs mer
Vitskjortan är det så länge sedan jag hade att den säkert vuxit fast i klädhängaren så man kanske skall göra som på matcherna och ta på sig en matchtröja?Men vilken?!?!
(Rotar bland grejorna)
Jo men den här blå med nummer 13 på har aldrig setts i Timrå Ishall men har ändå anknytning till klubben.Ja den blir det nog!
Kryptiskt?
Kanske läge för lite gissningar?
Ja,gissa på och den som mot förmodan får rätt får ett pris av mig.
Funderar nog ut något kul pris.Men det är svårt måste jag tllägga så om någon gissar rätt så blir jag väldigt förvånad!!
Det blir nog till att lova ett pris till den som kommer något sånär nära för helt rätt är svårt.
Scenen är Er!
P.S Alfons bor i Utsikten