1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

583003 inlägg · 6215 ämnen

Final 2021 Timrå IK - IF Björklöven

« · 2203815 · » Till forumet


Sv: Final 2021 Timrå IK - IF Björklöven
Charliejfz: Ja hoppas först och främst vi slipper negativt kval till att börja med! Har bestämt mig för att alltid minnas känslan av att spela ett ångestfyllt kval som nu för avancemang.

Kommer vi få spela slutspel i SHL kommer jag endast njuta och se möjligheter, åker man ut så är det värsta som händer en ny säsong i högstaligan liksom..
Låst ämne

Sv: Final 2021 Timrå IK - IF Björklöven
Grabbarna vet hur man firar😀
Låst ämne

Sv: Final 2021 Timrå IK - IF Björklöven
snushane: Det lär ju dröja till slutet av sommaren innan vi vet säkert om Dahlén men när Nubben säger "Jag tror han stannar" är känslan jävligt bra. Nubben är ju inte direkt känd som Mr Glappkäft
Låst ämne

Sv: Final 2021 Timrå IK - IF Björklöven
Andersson: vi får inte glömma att sända en tanke till Ohre som gjorde jävligt bra inhopp under säsongen. Tycker lite att han inte fått dom cred han förtjänar. Han är en joker och jag blir inte förvånad om han gör succé i en annan klubb. Han har växt enormt mycket med tanke på så lite han fått spelat. Ohre borde få bli en förste målis i ett Ha lag. Tror han skulle växa mycket som spelare.!
Och vi får tacka han hjärtligt för det han gjorde för Timrå i år.
Låst ämne

Sv: Final 2021 Timrå IK - IF Björklöven
Sputnik: Hoppas möta er i slutspelet nästa år.
Låst ämne

Sv: Final 2021 Timrå IK - IF Björklöven
För övrigt tror jag att JJ håller som målvakt i SHL , iaf som stabil backup , kanske mer
Låst ämne

Sv: Final 2021 Timrå IK - IF Björklöven
snushane: Kollade snabbt lite statistik i grundserien mot Västervik:
Skoltten: 101-102 Mål: 10-9
Klart som korvspad att det skulle bli jämt skägg även i slutspelet:
Skotten: 223-139 Mål: 15-23

Hurra, hurra för detta fantastiska gäng som är värd alla superlativ som kan läsas just nu.
Låst ämne

Sv: Final 2021 Timrå IK - IF Björklöven
Charliejfz: Tackar, kan inte annat än imponeras över Rögles resa heller. 💪
Låst ämne

Sv: Final 2021 Timrå IK - IF Björklöven
Sputnik: ingen vettig förståndig själ skulle säga en sån sak om det inte är klart att Lundin är klar för Timrå 1 år till. Och jag har uppfattningen att Lundin inte är nån som skrävlar. Han spelar i Timrå anno 2021/2022.!
Är så gudomligt glad att vi klarade det här. Lite overkligt men ändå inte med tanke på våran totala löjligt överlägsenhet i årets sässe. Allt kan hända och det var fan på f#ttfjunet att vi kunde rykt mot Västervik. För övrigt ett imponerade lag med små resurser. 100 procent respekt för den föreningen.
The Americanos var som att kratta fjolårets löv på gården hemmavid. Tråkigt som fan men inte så jobbigt. Jag må vara skadeglad, men Löven och deras ytterst patetiska supporters som hängde här är nu som bortblåsta. Som jag hoppas att Löven blir och tror dom kommer vara för lång tid framöver. Festen fortsätter för oss Timrå supporters och i höst kan man ju bara hoppas på publik igen.
Låst ämne

Sv: Final 2021 Timrå IK - IF Björklöven
Grattis TIK! Ni har gjort en imponerande resa tillbaka till SHL.
Låst ämne

Sv: Final 2021 Timrå IK - IF Björklöven
mikenomad: Klädstilen får väl betraktas som någon slags kulturyttring. Väljer att inte kommentera det ytterligare.
Låst ämne

Sv: Final 2021 Timrå IK - IF Björklöven
TIK1928: Den kommentar han gav i onsdags kväll indikerar att herr Lundin blir kvar.
Låst ämne

Sv: Final 2021 Timrå IK - IF Björklöven
TIK1928: Han själv gav uttryck för det i intervjun efter matchen.

"Fansen kommer inte att bli besviken" svarade Lundin på frågan om han blir kvar nästa säsong.

Så även om det känns lovande är det ju inte riktigt klart än. Lundin och Nubben lär väl ska komma överens om längd på avtal och hur mycket pengar han ska ha. Framför allt den sista punkten har ju förstört förr. Så helt klart är det ju inte förrän Timrå går ut med det.
Låst ämne

Sv: Final 2021 Timrå IK - IF Björklöven
TIK1928: Finns inget bekräftat, mer än Lundins svar på om han blir kvar. "Fansen kommer inte bli besvikna" var svaret då..
Låst ämne

Sv: Final 2021 Timrå IK - IF Björklöven
mikenomad: Jag kan inte hitta vart Lundin skulle vara klar för Timrå?
Låst ämne

Sv: Final 2021 Timrå IK - IF Björklöven
mikenomad: Ultras-kultur.
Låst ämne

Sv: Final 2021 Timrå IK - IF Björklöven
RV hade sina snipers utplacerade. Allvarligt, vad är grejen med en klädkod som en gangstarappare från nån storstadsförort?
Låst ämne

Sv: Final 2021 Timrå IK - IF Björklöven
vonDöbeln: Lars Lindberg är köng
Låst ämne

Sv: Final 2021 Timrå IK - IF Björklöven
Mike kommer vara saknad! En av de enda i HAs C More gäng som faktiskt har goda analyser i matcherna.

Skönt också att Uffe Dahlén själv utesluter det så slipper vi hamna i någon jobbig situation där föreningen känner sig tvingade att erbjuda honom ett avtal. Svågerpolitikens tid är förhoppningsvis över.
Låst ämne

Sv: Final 2021 Timrå IK - IF Björklöven
JanneH: Två stora nyheter idag.En dålig och en bra

1. Ulf Dahlen kommer tyvärr inte att stå i Timrås bås i SHL
2. Mike Helber slutar som expertkommentator
Låst ämne

Sv: Final 2021 Timrå IK - IF Björklöven
mikenomad: jo, var gårdagens match Wallis bästa i Timråtröjan? Såg hypersnabb ut på skridskorna, och attackerade mål i varje byte...
Låst ämne

Sv: Final 2021 Timrå IK - IF Björklöven
Lub: Gör samma reflektion som du efter att ha sett matchen ikväll igen. Varför var man ens nervös? Jag är nog mest imponerad av Löven som genomförde matchen i 60 min trots allt och inte bara la ner efter halva matchen
Låst ämne

Sv: Final 2021 Timrå IK - IF Björklöven
mikenomad: tycker se mig en tendens till stråtrövarpanna oxå.
Låst ämne

Sv: Final 2021 Timrå IK - IF Björklöven
mikenomad: Om Wennerholm tippat så kan ju HV71 strunta i att rekrytera spelare, det är ju ändå kört... men jag gissar på att han vill påstå att han hade Timrå som favorit till SHL-platsen hela tiden (förutom när han ngn gång under säsongen tippade typ 11 andra lag)... 😬
Låst ämne

Sv: Final 2021 Timrå IK - IF Björklöven
Johan J: Vi behöver 20-22 lag i SHL.... en Norr och en Syd.
Låst ämne

Sv: Final 2021 Timrå IK - IF Björklöven
mikenomad: Hockeyallsvenskan blir ett riktigt getingbo nästa säsong. Ger mig inte på någon gissning om utgången men klart är att samtliga av de lag du listar har ambition att spela i en högre serie.
Låst ämne

Sv: Final 2021 Timrå IK - IF Björklöven
Costanza: Haha, jo pratade med ett par grannar idag, de var glada att säsongen nu var slut. Finalserien har tydligen varit en lång plågsam väntan på det oundvikliga slutet. De är bekymrade för hur de ska kunna konkurrera nästa år...
Låst ämne

Sv: Final 2021 Timrå IK - IF Björklöven
Lub: Umeålivet är väl lättare idag? Gick ut på balkongen imorse och såg direkt en hund som pissade på en björk, kunde inte hålla mig, började skratta som fan som en vinnande klyktattare man är. Sen inser man att löven här slog ut samma dag som Löven slogs ut. Poetiskt...
Låst ämne

Sv: Final 2021 Timrå IK - IF Björklöven
vonDöbeln:
1 HV71
2 VIK
3 BIK
4 AIK
5 Modo
6 Mora
7 Löven
8 SSK
Låst ämne

Sv: Final 2021 Timrå IK - IF Björklöven
mikenomad: Hålögd😅😂🤣
Låst ämne

Sv: Final 2021 Timrå IK - IF Björklöven
Väldigt kul att höra Jonte Hedströms och Hartmanns varma ord om Timrå IK. Känns extra bra att vara supporter till en sån varm och familjär förening. ❤️

Hedström tippade 6-1 i sista matchen, han var inte så fel ute.
Låst ämne

Sv: Final 2021 Timrå IK - IF Björklöven
Wennerholm har gjort något HA-tips i Aftonbladet. Någon som har tillgång till rankingen?
Låst ämne


Sv: Final 2021 Timrå IK - IF Björklöven
Lub: #närkidsensomnat 🤗
Låst ämne

Sv: Final 2021 Timrå IK - IF Björklöven
Sputnik: Tror tvärtom, även om åldern är lite hög, så är det en klasspelare, som har höga skills, enorm rutin och vet vad som krävs. Kommer vara en mentor för många
Låst ämne

Sv: Final 2021 Timrå IK - IF Björklöven
Lub: Efter att ha sett matchen med normal puls och andhämtning så kan jag bara konstatera att det var kattens lek med råttan!
Låst ämne

Sv: Final 2021 Timrå IK - IF Björklöven
Rallarn: Typ samma här.... tänkte avnjuta en repris på matchen ikväll när barnen somnat, och ta en liten 🍺...
Låst ämne

Sv: Final 2021 Timrå IK - IF Björklöven
Tom Topp: Har sett sista 5 och segerfirandet 4 gånger idag, eufori.
Låst ämne

Sv: Final 2021 Timrå IK - IF Björklöven
Ikväll blir det myskväll! Matchen i repris på Tv:n!
Låst ämne

Sv: Final 2021 Timrå IK - IF Björklöven
Skön stämning hos grabbarna som firade på torget i eftermiddag. Sjöng o mådde gott i solen.
Låst ämne

Sv: Final 2021 Timrå IK - IF Björklöven
mikenomad: Det är inte lätt att komma in i shoppen just nu och beställa vinsttröjan. Det känns ju bra, många som köper antar jag..
Låst ämne

Sv: Final 2021 Timrå IK - IF Björklöven
Johan J: Nä den var snygg, intervjun. Men på riktigt förstår inte hans storhet. Visst, skjuter man med avkapat hagelgevär så träffar man väl alltid nåt...
Låst ämne

Sv: Final 2021 Timrå IK - IF Björklöven
Johan J: Känns som transatlanterna i Americanos spelade mer för namnet på ryggen än loggan på magen.
Låst ämne

Sv: Final 2021 Timrå IK - IF Björklöven
mikenomad: Det går inte att ta miste på Per Kentää och det tornedaliska leendet. Han får ändå plus för intervjun i C More där han är stor i nederlagets stund. Inga bortförklaringar. Tips till honom inför nästa säsong om han vill bygga en vinnande grupp är att ta in färre legoknektar från Nordamerika. Så fort det går emot dem vill de ta första bästa flyg tillbaka.
Låst ämne

Sv: Final 2021 Timrå IK - IF Björklöven
mikenomad:Tycker han ser lite purken ut,fan va vi blev överkörda här!!
Låst ämne

Sv: Final 2021 Timrå IK - IF Björklöven
När en bild säger mer än 1000 ord. Svensk hockeys Golden boy de senaste åren. Helgonförklarad, "Umeå-Jesus", geniförklarad, allt han rör vid blir guld. Fram tills nu vill säga. Räkmackorna tog visst plötsligt slut. Utslag i ansiktet och hålögd, en förlorares ansikte. Hans namn är Per Kenttä.
Tack PerHapps för bilden
Låst ämne

Sv: Final 2021 Timrå IK - IF Björklöven
Sputnik: Det har du rätt i, hade glömt åldern där! Jag får skylla på segerwhiskyn igår! 😄
Låst ämne

Sv: Final 2021 Timrå IK - IF Björklöven
Tom Topp: Neilsens produktion har gått ner rejält senaste 2 säsongerna. Skall han ha fet lön vill jag vi passar. I vårt läge behöver vi nog satsa kulorna på annan spets än bäst före datum 37 åring..
Låst ämne

Sv: Final 2021 Timrå IK - IF Björklöven
Slagskottet: Nielsen känns inte helt omöjligt! För rätt pengar så!
Låst ämne

Sv: Final 2021 Timrå IK - IF Björklöven
ToddW: Och Frans Nielsen
Låst ämne

« · 2203815 · »