1. Färjestads BK 2. Skellefteå AIK 3. Luleå HF 4. Rögle BK 5. Växjö Lakers 6. Frölunda HC 7. Linköping HC 8. Timrå IK 9. Leksands IF 10. Brynäs IF 11. MoDo Hockey 12. HV71 13. Malmö Redhawks 14. Örebro HK
Timrå IK Support : Ser mycket realistiskt ut. Men tror du verkligen att "Lakarna" kommer så högt? Jag tror så här. 1: Färjestad 2: Skellefteå 3: Timrå 4: Luleå 5: Rögle 6: Frölunda 7: Linköping 8: Brynäs 9: Leksand 10: HV 11: Malmö 12: Växjö 13: Örebro 14: m0d0
1 Färjestad BK 2 Skellefteå AIK 3 Luleå HF 4 Frölunda HC 5 Växjö Lakers 6 Timrå IK 7 Rögle BK 8 Leksands IF 9 Örebro HK 10 Linköping HC 11 Malmö Redhawks 12 Brynäs IF 13 Hv71 14 Inavelshelvetet
Zoogin62: För att vara på den säkra sidan tog jag kontakt med Timrås kansli via mail. Svaret lär väl komma imorgon när vederbörande checkar in på kontoret ;)
Rip Kirby: Hahah nejdå, tänkte bara slänga ut hur ?korrekt? information ser ut att vara från S H Ls egna kanaler; Men de är la någon som fetknappat 3an på tangentbordet.
Som Zoogin skrev så står det ju 13e under Leksand medans de står den 12e under Timrå lol
Dubbeld: Jag vill bara förstärka att jag alltså ser noll prestige i om jag har rätt eller fel i det här, men jag tycker det vore bra märkligt om Leksand sätter fel tid på en match man själva arrangerar? "Bara jag"? ;)
Labban: Friberg är 31 bast och har bara gjort en 30+ säsong i SHL. Normalt sett gör han 22 poäng, förra säsongens poängskörd är en stor avvikelse sett över tid. Tveksamt om han är topp 10 ytterforward i SHL tycker jag.
Turkiska Tiken : han gjorde det? Det hade jag faktiskt ingen koll på! Tycker bara att han ser allmänt slö ut när det inte vankas målchans, samma typ av spelare som Rattie!
Per HApps: Måste ändå säga att frekvensen på digitalt material från Timrå just nu är väldigt bra. Dessutom tycker jag att innehållet är bra mycket bättre än tidigare.
1. Färjestads BK
2. Skellefteå AIK
3. Luleå HF
4. Rögle BK
5. Växjö Lakers
6. Frölunda HC
7. Linköping HC
8. Timrå IK
9. Leksands IF
10. Brynäs IF
11. MoDo Hockey
12. HV71