1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

582085 inlägg · 6215 ämnen

Försäsongsmatcher 2020

« · 2081172 · » Till forumet


Sv: Försäsongsmatcher 2020
Tom Topp: Är det inte underbart! Nu är det slut med träningsmatcher. Inom 2 veckor är det på riktigt igen. Då gäller det!
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Hassan: Ja nämnde man inte från Timrås håll att man inte kommer bestraffa Lodin mer, att han fått sin disciplinära bestraffning. Känns som att man borde börjat avstängningen redan nu i så fall, känns lite konstigt att helt plötsligt låta han stå över spel när serien börjar.

Man kanske satt krav på han att han inte får festa och dylikt och får följa en plan med att testa sig för droger med jämna mellanrum under säsongens gång. Avstängning tror jag vi bara kan vänta oss om Svenska Hockeyligan anser att det handlar om dopingklassade droger..
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Slagskottet:

Han kommer inte bli avstängd, han har ju inte fastnat i en dopingkontroll. Har dom verkligen möjlighet att stänga av honom då, jag tvivlar på detta.

Den enda möjligheten är ju ifall Timråledningen själva valt att stänga av honom eller bryta kontraktet, men man valde en annan väg som känns som den rätta.
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
JonteD: Bra för lagkänsla att bygga på med vinster, men det säger ju inget med en storseger i träningsmatch. Det viktigaste är att laget inte drar några växlar på det här. Hoppas o tror att vi har tillräckligt många rutinerade pjäser på och vid sidan av isen för att inte låta en sån här seger slå dunster i ögonen på oss. SNubbens kommentar i ett tidigare inlägg indikerar det.

Kanske svårt att avläsa i en sån här match men jag är lite nyfiken på hur samarbetet Johansson-backarna såg ut.
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Hassan: Ja han kommer ju bli avstängd. Dåligt formulerat
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
danne80: Vad grundar du det på? En dopningsavstängning är det enda jag kan tänka mig hindrar från spel i så fall. Klubben har ju redan gett sin ståndpunkt i detta. Att just ishockey är en del i Lodins rehabilitering...
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Hassan: Vi får hoppas att det bara blir en knäpp på näsan istället för en avstängning för dom kanske är lite förstående dom som bestämmer 😇😇
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
danne80:

Klart han spelar i starten, skulle klubben markerat så skulle man ju redan gjort det. Bara dumt att låta honom spela i träningsmatcher och sedan peta honom när serien startar, det om något kan ju störa laget.

Så du kan nog räkna med att han redan fått sitt straff och nu blickar man framåt.
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Hassan: kan nog räkna med att Lodin inte spela i serie starten med tanken på drog grejen som hände innan. På nåt sätt måste det ju markeras
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Slagskottet: Tappar Lodin?
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Skön vinst, jag bara visste till 100% innan match att vi skulle slå dem lätt idag. Nå fler än mig som kände samma? Medans vi tappar Lodin så dopar Modo/Björklöven sig med AHL. Pluspoäng för oss enligt mig!
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Hassan: två veckor kvar till premiär. Skönt att vi är där vi är och vissa andra inte är det.
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Idag var det kattens lek med råttan!
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Timrågogogo: Försäsong är försäsong. Inget att yvas över, men nog vinner jag hellre med 6-1 än förlorar med 6-1. 40-21 i skott också.
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
bar mofftak: vafaan vi lirar ju inte ens på halvfart.....med lite skärpa gör vi 3-4 baljor till...minst.
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Synct: Jag förstår honom delvis.

Det är fan svårt att hitta något att säga om den här matchen utan att kommentera hur usla Modo är idag. De lyckades ställa upp på rätt platser i boxplay i alla fall...
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Sputnik: E han Gud eller e han passnigarnas Gud????? Jonte!!!!😋😎😄
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Timrågogogo: schweizerost
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Timrågogogo: Kommentator - Pelle vill gå hem
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Modos målvakt ser ju stabil ut 🤣 det rinn lätt......
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Floppa får börja skriva lite idolautografer igen till sebbe Olsson så han kommer igång.
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Clay.2: Stackars Jennifer...
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Sputnik: Haha kom att tänka på denna sköning till kommentator 😂
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Bragd-Birger: Kan inte han som kommenterar sluta att tala om hur dåliga hans favorit lag är .
Tur att MoDo inte är bättre än oss idag då han blivit hemsk .
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Sputnik: Precis, bitter som aset kan han vara när det inte är massor med folk som lyssnar.
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Oj tur där för nr 40 att vi inte har Sanny i laget för då hade de fått beställa kista. Upp med blicken är ju hockeyns ABC.
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Synct: Haha hans supporterskap till Modo lyser igenom så där lagomt mycket... 😂
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Lite ironiskt att Pelle med motorsågens insats som kommentator ikväll nästan är sämre än Modos spel, han har gnällt HEEEELA matchen på hur dåliga Modo är, extremt tröttsamt att lyssna på. Ja det är min åsikt iaf.
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Sputnik: Tycker att ni spelmässigt varit det bästa laget i denna cup.

Ni har gjort två bra matcher och en sämre mot mora.

Löven var inte lika överlägsna som ni är idag mot oss trots 5-1 till löven. Tycker ni var bättre laget mot löven också. Sedan hade löven problem med mora idag med, trots det tar dom hem cupen.

Vi har gjort en bra mot löven, en som var sådär mot mora och en värdelös nu mot er.

Sett till spelet tycker jag ni imponerat mest av norrlandslagen.
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
rabon: Jo jag drar faktiskt inga slutsatser alls av det här mer än att det alltid är gött att dänga till Modo. 😉

Är väl i princip en gång jag varit riktigt impad av Timrås försäsong och just SCA cupen och det var säsongen vi gick upp senast, men då spelade vi med en frenesi som vi inte sett på många år och hade upplevt ganska många hundar i rad i HA. Minns att Harald Luckner nämnde att han nån sagt till honom efter just SCA cupen att Timrå skulle gå upp det året.
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Oj vad hände?
Fel på Modos skridskor eller nåt, börja om :D
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Pratade med Nubben nyss. Sa till han att matchen såg bra ut. Fick till svar: -Äsch, träningsmatch!
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Bragd-Birger: Dela nya lag!! Man skäms ju för Modo! Men dom har iaf en bra målvakt!
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Bragd-Birger: Haha!!
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Bragd-Birger: Ojämna lag. Dela om.
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Nya lag i tredje? Timrå gör ju precis som man vill där ute. Ur träningssynpunkt hade det nog varit mer givande att dela upp och köra internmatch.

Någon som vet när modos super-nhl-lån och den där för-bra-för-allsvenskan-backen kommer?
Ser ut som att dom behövs i det här laget.
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Synct: Ja förvisso bara försäsong och man har sett spelare övertyga rejält innan för att sen när säsongen drar så försvinner dom istället. Men jag har trott på förhand att Lodin kan komma bli en överraskning. Han ser rejäl ut, har Speed och händer. Så förutsättningarna finns för en riktigt fin säsong för Lodin. 👍
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Dom är också ... bra ljuger Hartmann :)
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
roger_sundsvall: Eckmyhl ett ämne till att bli mycket bra .
Han och Jonathan Carlsson är faktiskt mycket bra tillsammans .
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
bar mofftak: Ja det blir en utmaning för grabbarna att inse allt motstånd i ligan inte kommer va som enkla Modo 😎
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Gavelo: ok..tack👍
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Gavelo: Modo visar upp någoo sorts parodi på hockey.
Det är väl inte helt optimalt med sånt här motstånd på försäsongen. Gäller att alla är medvetna om att det blir en helt annan nivå när säsongen börjar.
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Gavelo: Du är iaf ärlig även om det går emot 🤗🤗🤗
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
roger_sundsvall: Timrå har lekstuga, Modo försöker inte ens spela hockey.
5-1 är väl i underkant.
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Synct: Fy faan va dom är synkade! De värmer upp en gammal farbror 👏👏👏
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Synct: kan det bli tvåsiffrigt?
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
JonteD: Gaaaalet snygg passningsfint av Lodin.
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
roger_sundsvall: En liten lätt överkörning enl min mening! Vi är myyycket bättre!!👏😋👍
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
roger_sundsvall: Snabb analys, mycket Timrå.
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
hur är matchen?
snabb analys
Låst ämne

« · 2081172 · »