1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

581355 inlägg · 6216 ämnen

Försäsongsmatcher 2020

« · 2076108 Till forumet


Försäsongsmatcher 2020
Ja men dåså, säsongens i särklass viktigaste match såhär långt: Modo herr på bortaplan. Ska man sajna upp sig på "MODO [sic!] Channel Premium" redan nu eller bara dega 99:- och låtsas som att inget hänt, snabbt in – snabbt ut?
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Knylan: Japp. Ni möter ett världslag. 99 kr är ingenting...
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Costanza: Känns som värt pengarna om Wennerholm är kommentator och Sture är bisittare
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Costanza: Om inte ett världslag så ett hyfsat mångkulturellt lag åtminstone! Men det blir ju lätt så när grannens grabb flyttat hemifrån. Tydligen.
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Hank: Sture kan inte bestämma sig, men Sven-Göran Eriksson hoppar in i stället. Han vill bevisa att han verkligen kan kommentera en match.
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Knylan: Men jag som har hyllat era grannläns gubbar! De är trötta, men rutinerade...
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Costanza: Finns då en risk med att Svennis hamnar på Mamma Mia istället och det slutar med att han och Tord Grip tar över Gottne med Byberg buss som huvudsponsor
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Costanza: Bättre pris än cmore iaf :p
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Knylan: Mindre pengar till dem ifall du prenumererar och avbryter direkt efter än att köpa matchen. ;-)
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
rabon:

Ni kan ju även köpa ett säsongskort om ni vill, då ingår modochannel och matchen.
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
rabon: Lysande, här kommer ångerrätten att betala sig fullt ut.
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
rabon: Man måste väl betala först? Ser inget om "prova på" eller något.
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Slagskottet: Det är billigare, 79kr
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Majbrasan: Vi skulle haft en match i benen också kanske, pirrigt börja med Modo! Ska absolut kolla
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Imorron smäller det, en oerhört viktig match för båda lagen rent psykologiskt. Skämt och sido ska det bli j#vligt kul att se Timrås nya uppställning. Varvar upp med Oskars mot Läxland ikväll. Låt säsongen börja..öppna spjäll!
LETS GET READY TO RUMBLE!!
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Slagskottet: Ja, men billigast är ju att prenumerera och avbryta direkt efter då det inte är något bindningstid.
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Tikkare: Modo spelar sin 3:e match... vi vår 1:a för säsongen. Fördel sixfinger Charlie...
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Hahl Bundy 2.0: Modo har alltid en fördel..vi slår alltid från underläge. Ändå är vi bättre!😛
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
rabon: Jo, men hur ofta har man inte tänkt så, sen kommer livet emellan åsså står man där med räkning efter räkning.
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
rabon: Måste ju fortfarande betala, det jag menar. Men visst, lär ju inte behövas kvar heller iofs;)
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Slagskottet: En gång när jag var på Timrå-MoDo stödköpte jag en korv till, fast jag var redan var mätt. Ville stötta en av dessa klubbar som fostrar spelare för Sverige.
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Slagskottet: Du kan alltid säga att sändningen hackade och du vill ha pengarna tillbaka ;-)
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
puffe: Jag köpte en gång en nachotallrik på en bortamatch hos er. Jag fick endast chips på grund av att köttfärsen och såsen var slut men fick ändå betala full pris. Se det som mitt stöd till er. :-)
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
rabon: Då borde du klagat, kan fixa det till nästa match :)
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
rabon: Jag tror du får tillbaka pengarna även om spelet hackar, lite tveksam där dock
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
puffe: Äsch, det är 100kr. Man får vara glad att man ens får se matchen. :-) Antar att den kommer vara rätt vinklad dock, men men!
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
rabon: Tror den är opolitiskt, liksom allt som har med MoDo att göra
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
rabon: Vinklad? Enögd menar du?
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Hahl Bundy 2.0: Nej, cyklop menar jag! Ber om ursäkt, det var alkoholen som tala.
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Hahl Bundy 2.0: Man får ju hoppas att JFK är kommentator på matchen..eller.
Nu tror jag Modo vinner imorgon iofs, men dröm att Timrå vinner matchen med 10-0 och JFK börjar nysta i domarmutningar, undanflykter och allehanda Bagdad Bob citat.
Det vore nåt...
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
kulltorp: Har du en snäll sida?
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
puffe: Nej...
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
rabon: Hoppas någon kör fulstream från Ö-vik.
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
kulltorp: Timrå vinner!!!!!
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Tikkare: Hattrick och ett matchavgörande mål från Hugo Reinhardt.
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
kulltorp: ohlsson är bara glad att han fick ta ett snack med nya tränaren innan semestern. Höga förväntningar där. Blev det på finska tro?
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Timrågogogo: sena rappen joooooo jakk har kåll på dejjjjj du snapp på rören.
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Timrågogogo: men hörni! Vad kul det ska bli, äntligen är vi igång. Hoppas att vi kan snacka mer om den kommande matchen än om en hundring till Modo är en dödssynd. Tror tyvärr på Modo vinst då dom redan har ett par matcher i kroppen. Jättestor skillnad jämfört med att spela säsongens första.

Hur ställs laget upp tror ni? Någon junior lär väl testas?
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
kulltorp: Jag tycker vi kör en dynamisk duo ikväll för att hålla en mer jämn partisk balans. Eller vad säger ni, går ni inte iallafall lite igång på duon Modano/JFK. 🤓
JFK får stå för det expertandet om Domarnas brister och Modano kör med känslorna som drivkraft. Efter varje match så delas matchens handväska ut i betyg till enskild spelare i varje lag som utmärkt sig extra dåligt. 😋
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Sputnik: känns som det kan bli en episk drabbning :D
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Sputnik: 😂
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
rabon: jag brukar tippa rätt.
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
dempa: Känslan säger att det skulle bli en aning bisarr lyssnarupplevelse. En kamp av vem som klagar mest. JFK på domarna insats och Modano på egna spelare. 😅
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Sputnik: Vid närmare eftertanke så slänger vi med SMÅLAND till en trio istället. Tänk er en ständigt hickande lullig Smålänning som sitter och smuttar Explorer i bästa sändningstid och faktiskt är hockeydomare.. roliga diskutioner med JFK utlovas. Sen Modano som kommer såga allt och alla. Upplagt för succé, Cmore nästa för den trion. 😅
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
rabon: Köpte en kall Woklåda i Fjällräven en gång, den smakade skunk. Men var full och hungrig så den slank ner ändå.

Vad är grejen med att det alltid ska vara nåt hallaballoo där? Nachotallrik, Woklådor och fan och hans moster. Ge mig en hockeyburgare/korv och bärs bara så är jag nöjd.
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Sputnik: låter som nåt som skulle börja som en dålig dokusåpa och sluta i kategorin "true crime" :)
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
dempa: du som säkert sett en del på modochannel, kan man casta till tv med Chromecast?
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Jensen_12: Det hoppas jag verkligen, bra fråga.
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Sputnik: Match made in heaven :-)
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
kulltorp: ja, är ju ingen hit att se på telefonen direkt. Och vem sitter vid en dator nu för tiden?
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Jensen_12: Det verkar gå att casta andra livsändningar på Solidsport från Chrome i alla fall.
Kanske går från mobilen också.
Låst ämne

« · 2076108