Dysso:Det var ju synd om dig att du missar när Elitserien bästa lag kommer till Kinnarps Arena. Jag skulle gråta blod om jag vore som dig som missade årets match i Jönköping....Starkas dig grabben.. Tänk när TIK kör över HV 71..!
Glöm inte bort GIF Sundsvall-Hammarby IF idag kl 16:00!!! Seger idag och det börjar lukta UEFA-CUPKVAL nästa år... Smaka på den! Heja GIF o TIK=Västernorrlandsguld..!
Dysso: Tänk att ibland blir det bara för mycket.... Vi kanske kan skaka hand efter matchen när du grinar och jag jublar? Årets upplaga av TIK kör tyvärr över ditt HV 71.... Stefan Liv kommer att byta ut sig själv när han gräver ut den fjärde pucken ur nätmaskorna efter 15 minuters spel i första perioden..! Leve TIK...! Lall On Lall On..
för att förtydliga allt med denne Dysso.. han är en snäll liten HV fan och han ska åka med TIK031 till Jönköping.. han räknar givitvis med att få en massa tråkningar under resan och det ska han få..;0)
Dysso:Nä,nu gräver ner stridsyxan. Jag tror inte heller att något av lagen har gjort 4 mål efter 15 minuters spel i första perioden.. Jag tror att det kommer att bli ställningskrig och det är bara tillfälligheterna som kommer att avgöra vilket lag som vinner kampen...må det vara TIK.. Ha det gott i Götet..!
Jag skulle gråta blod om jag vore som dig som missade årets match i Jönköping....Starkas dig grabben..
Tänk när TIK kör över HV 71..!