Andersson: Jag tror Kalmar upp och Leksand ner. Frölunda tar SM-guld.
Vad jag tror kan förstås ändras ju längre säsongen går, men just nu finns det väldigt lite som talar emot Frölunda. De är minst några nivåer bättre än alla lag just nu.
Andersson: Westfält är ju grym defensivt, oavsett om jag ifrågasatt värvningen, offensivt sett. Så har jag sagt att han är en av de bästa defensiva centrarna i ligan.
Med det sagt, så tycker jag att Westfält bör centra en defensiv 4:e kedja. Och låta Eriksson släppa på tyglarna lite igen. För han skapade ganska mycket offensivt när han fick centra i en 3:e kedja. Det var bara målen som saknades.
Montén Python: Jag har redan uttryckt mina känslor om den andra perioden mot Skellefteå nu senast som man såklart gärna slipper att se. Samtidigt vinner vi perioden med 1-0, så taktiken i just den matchen fungerade ju helt planenligt.
Joslan00: Förlust känns ok på förhand, helt klart. Skulle dock vara mysigt om det faktiskt visar sig att vi kan utmana dom på riktigt, offensivt alltså.
Och gärna slippa känslan som under andra perioderna mot Rögle och Skellefteå. Där dom knappt behövt spola motståndarnas zon.
Knylan: Defensiven måste sitta och jag tror att vi behöver göra mer än våra sedvanligt 2 mål framåt. Mission impossible? Ja känslan på förhand. Överraska mig!1!1!1