fast man sett det hela på Canal digital så är det svårt att fatta att det är sant....... FYRA RAKA.......... NU BORDE VÄL TILL O MED LEIF BOORK TÄNKA OM LITE.... Challe Berglund gråter!!!!!!!!! O jag bara jublar!!!
Med fyra raka segrar ska det väl vara chans på andraplatsen i kvalserien i alla fall...? Eller innebär det här att vi blir fyra i kvalserien med tanke på att Gnaget bara vann tre raka och kom trea i kvalserien?
Sett hela matchen på Com Hem. TIK bättre laget faktiskt, förutom inledningen av 2:a och 3:e. Hade bud på fler mål, bl.a. 4 frilägen i 2:a utan att scora.
Mest imponerande är försvarsspelet som vanligt. Ingen panik, spelar ut ur varje situation i egen zon. Hade inte Sjögren gjort en fullständigt onödig och korkad utvisning hade TIK hållit nollan. Även omställningen till anfallsspel en fröjd att se.
Även kommentatorerna (bl.a. Putte Carlsson) ansåg TIK bästa laget. Sug på den va, TIK regerar i Globen!
El Maco: Åk snabbt upp till mittnyttsland och ni andra som är hemma kolla in Mittnytt ikväll 21.40 det är troligtvis ett inslag om Kapanen och matchen rimligtvis TIMRÅ TIMRÅ TIMRÅ imorgan ska jag göra en liten rödvit flagga som ska åka med på lördag FULLSATT på lördag allt annat är skandal... !!
bucken: Ja vem är inte Glad...Det är juh så härligt....Måste bara se sporten får man juh bara inte missa...Jaha då blir det kul att dra in till JKPG och se Timrå där inne....jag hoppas man slipper se deras första förlust då.....usch vilken hemsak tanke....TIMRÅ Är Bäst!
gud: Någon mer som oroat sig när Krykov tekat pucken rakt framför Kapanen från högra cirkeln? Har hänt lite för ofta på de två hemmamatcherna jag sett.