1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 601461 inlägg · 6212 ämnen

GO TIMRÅ GO

Sv: GO TIMRÅ GO
BlackBay: Ja, han skulle gärna få vara kvar men...

Spelare kommer, spelare går, Timrå består.

varför funkar aldrig den jevla webbradion för mig ??

attans..... 2 minuter nagelbitning igen

utvisning nordgren nu....nytt bp mål?

Hälge: Timrå har blivit väldigt bra på att vårda pucken. Fjolårets panikrensningar i egen zon är ett minne blott...

Johan J: kanske rent av är så att man är lite kinkig för att man skulle velat haft honom kvar...

Johan J:Nu säger dom att Timrå verkar spela på resultatet , men det låter väl lite tidigt.

Kapanen i arbete just nu.

haha...känns som om kommentatorerna på webbradion är lite HV supportrar va =)?

BlackBay: Tycker inte Linus Fagemo är någon svikare. Av resultaten att dömma gör han sig bättre i rollen som målskytt i Luleå och har således gjort rätt i sitt val att byta klubb.

Fagemo har gjort Luleås båda mål

assist av Kapanen även

jotha: Å i boxplay :-)))

jaaaaaaaa oh ah micke lind

bucken: ass Nordgren

oh ah Micke Lind, say oh ah Micke Lind

0-1 jaaaaaaa

BlackBay: Kände på mig...

Oh ah Micke Lind!

Lind i spel 4 mot 5

måååååååååål

BlackBay: Lind 1-0

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

gamle TIKarn o SVIKarn Fagemo gör 1-0 till Luleå

bucken: 2-0 till Leksand nu...

bucken: 2 minuters nagelbitning =(

Tik börjar bra men fick nu utv 6 man på plan :-(

Bra spel av tik

Leksand leder???????????????

Johan J: Leksand chockstartar mot Färjestad. Ledning 1-0 efter några minuter.

Johan J: 2-0 sitter 30 sekunder därefter i samma powerplay.

bucken: LHC tar ledningen mot Modo i spel 5-3 efter bara två minuter.

Japp kör hårt nu vinner vi.......

55 min kvar

120minuter kvar.

Jag vill bara säga Grattis till den kanonfina starten Ni har fått.
Era grabbar har verkligen vänt upp och ner på hela "experteliten", som dom funderar över detta....

Visserligen har det inte spelats så många matcher än men hela Timrå lyser ju upp och min personliga uppfattning är att när Zäta försvann så kröp alla andra ur sitt skal och vill visa att dom oxå kan. Dom blir ju aldrig en ny Zäta men en bit på väg så.
Fast vem vet......en Zäta varför inte..

Lycka Till imorgon, själv tänker jag bege mig till Scandinavium för första gången denna säsong.

Ni kommer att överraska denna säsongen, lita på det.

Nån som vet var man kan få tag på TIKs fina matchtröjjor o dyl, måste man handla det i ladan på lördag eller går det å få tag i före dess.

I MORRN VINNER VI IGEN!!!!

Bärra Littmar: Kanske menar han Jonas Höglund de är ju så virriga de där sundsvallsfansen.

Nike89: Ursäkta men vem fagerlund är Lars-Erik Höglund i NHL????

Däremot har ju,förutom de redan nämnda TIK:arna,Peter Andersson,Tommy Sjödin,Kjell Dahlin och Mats Näslund spelat i NHL och snurrat och lekt med bl.a Joey Kocur.

Känner på mig att förlusten kommer imorgon, och att det blir en rejäl sådan, men inte hänga läpp för de...

badger:Toronto vet jag.

Nike89: Nej, men du kan berätta i vilket HNL-lag han spelar(de) i.

Jaha...! Då har man bränt en skiva med alla Timrå-låtar...! Skall åka och jobba kl 17.00 och på jobbet finns en Djurgårdsfanatiker...... trevligt tycker jag idag. Tänkte komma dit med Timråtröja och mössa samt spela denna skiva hela kvällen.
Vad gör man inte för att visa dom bortkomman på rätt väg.

TIK-POWER

badger:Jo..Har en kompis som är släkt med han.(minns inte på vilket sett)
Har du hört talas om Lars-Erik Höglund då?

miksund:Jaha okej...Inte ens jag vet väl allt.Nån som har Modins Statistik från Timrå den/dom säsongen/säsongerna?Skulle vara kul och se den faktist!

Nike89: Inge Hammarström.........har du aldrig heller hört talas om va?

Nike89: Jag tror du får läsa på i historieböckerna, Modin spelade med Timrå före Brynäs !

dr-nix:Det är väl i alla fall roligare att spela i Tampa Bay i NHL än att spela i Timrå i Elitserien!Eller?
Modin har väl aldrig spelat i Timrå någon gång?Innan han stack till NHL spelade han ju i Brynäs i alla fall.
Han trivdes väl där på den tiden så frågan är om han inte skulle välja Brynäs före Timrå då?
Det finns vad jag kommer på tre i NHL som har någon klubb i Medelpad som moderklubb och ingen av dom från dom två största lagen från Melelpad.
Dock ganska imponerade att Njurunda har fått fram både Henrik Zetterberg och Fredrik Modin!
Den tredje är Samuel Påhlsson från Ånge.
För övrigt är Samuel Påhlsson min favorit bland Svenskarna i NHL.
Samuel Phålsson spelade ju också i MoDo innan han stack till NHL.

jag förstår mig inte på DIF ..i media pratas det om hur jävla bra DIFs marknadsvärde är o.s.v. men inte f-n har dom folk som går på deras matcher?!..

f-n asså Modin måste juh inse att det inte är så roligt att spela i Tampa Bay och flytta hem och spela för TIK !

Frasse99:
Det måste vara jobbigt att spela hockey för Djurgården, alltid på bortaplan, även i globen. En hemmaklack som.....tja inte finns och alla andra lag har inflyttade sentimentala tokar som hejar på sina lag.

easy:
Det är inte så att supportrarna sover utan det är så att det spelas FOTBOLL fortfarande och enligt Stockholms media är detta religion och man hädar om man går på hockey ......

« · 127862 · »