Can inte Canal + tänka om och sända lite fler Timrå matcher? 1 tik match mot för 8 dif matcher. ... och vilket lag är mest underhållande? Bor det dessutom inte mer folk i timrå än i djurgården? :P
1.Timrå 12 P 2.HV71 12 P 3.Linköping 11 P 4.Frölunda 10 P 5.MIF 7 P 6.Färjestad 7 P 7.Brynäs 6 P och + 1 8.Luleå 6 P 9.Leksand 6 P 10.MoDo 5 P 11.Djurgården 5 P 12.Södertälje 3 P
Knylan: tyvärr så drar lördagsmatcherna lite folk för jämnan....lägg därtill att malö inte är någon vidare publikdragare.....nä det skulle förvåna mej mycket ifall det blir fullsatt, ja kanske ens 5000..tyvärr....
Nästan tur att det vart förlust idag, faktiskt skönt på nått sätt tycker jag. Känns som att vi hade svävat iväg totalt om det blivit vinst ikväll, nu är vi åter på jorden. Nä nu tar vi nya tag och piskar arslet av grötbrudarna från Malmö på lördag! Blir det inte uppåt 5000 på lördag blir jag nästan förbannad, hur kräsen är man inte om man inte går på hockey och TIK leder serien? Tycker det bör vara självklart för de flesta...
Frasse: Jo låter som så... Hoppas de visar lite bilder ikväll på 4:an! Inte hela värden med en förlust.. att förlora borta mot HV är ju ingen skam.. Synd dock att de skall tappa en 1-3 ledning, men vad jag förstår här så har domarn haft ett finger med också.
På Canal+ o Modo matchen diskuterade man hur synd det är för hockey-SVERIGE att det går dåligt för Stockholms hockeyn... suck.. jag fäller då inga tårar !
bucken: tyvärr lär vi väl bara få se straffsituationen...alal andra jävla tabbar han gör då han släpper utvisningar å sedan tar horribla sådana visar de juh aldrig...