Vi föds alla med Timrå IK-hjärta, men alla kan inte hålla sig till denna rätta väg. Det är våran, Timrå IK-fansens, uppgift att välta bortkomlingarna på rätt köl igen!
bucken: det är temme fan bättre att höra rektionerna i halen än att höra han prata! man har listat ut vad som hänt innan han sagt de!! bara jag som tycker de?
sargad: > Jag hör vad han säger... Men han låter ju som om han kommenterar curling... Snarare positivt att han har sin dialekt... Matchen går ju i Skåne.
Tycker att ni är väl taskiga mot kommentatorn nu... Han är lågmäld Ok men nog förstår var eb vad han säger?
Lite tidigt på säsongen ännu men känslan är att det är lite 2002-2004 över kollektivet Timrå. Disciplin, moral och sammanhållning. Hoppas Kenta lyckats få till det där lilla extra i gubbarna denna säsong.
Kapten Lindow: Verkar vara så... Den bästa för bägge lagen. Nu verkar ju kommentatorn ha käkat valium och de tjugofem i publiken gör ju inte heller direkt så mycket väsen av sig... Svårt att säga hur vassa chanserna är!
arf: Jaja! Det verkar ju inte vara direkt några svettiga chanser heller....Förefaller oerhört tätt bakåt i bägge lagen. Malmö har skjutit sex färre och inte heller gjort nåt mål.
Jag kan inte finna att Malmö agerar hemmalag i alla fall.. Dom har ju inte tagit tag i taktpinnen.. Det verkar som att den som kroknar först förlorar matchen... Oerhört lågmäld kommentator på webradion... Dålig stämning i hallen...Ingen nerv på nåt vis... Suck! Må vi få med os en trea hem!!!!
RTS: Skrällar lite runt om denna omgång. Spännande att se om Frölunda är så usla som de verkat hittills, skulle ju ruska om kartan en del. Djurgården verkar ha vaknat!
100 minuter nolla av Backe vad sger man om det tja det bådar gott detta. Synd bara att Timrå inte har gort mnågot mål på dessa 24 skott som man haft. Men som man säger Den som väntar på någe gott väntar aldrig för länge.