htikare: Tja, vem vet? Det man nästan vet är iaf att DIF kommer att bli farliga i vinter. Utklassning av Mora hemma, poäng mot Frölunda borta (där man gav bort segern) och dagens match tyder åtminstone på det. Sen är det ju så att det man definitivt vet är att om LHC halkar efter så får vi ett nytt/annat lag att slåss med i toppen...
ståpäls: Dif leder över LHC med 4-2 8 min kvar jag undrar är det bra för Timrå om LHC halkar efter lite i början??...eller är det sämre att Dif går i topp..dessutom Linköping kör som dom brukat tidigare just mot Djurgården med andremålvakten o vilar Chesmanek..nån som har nån tanke varför så just mot Djurgården?.....
Apropå publiksiffror; att vi har hela tolv lördagsmatcher hemma gynnar knappast vårat snitt. Jag har ingen statistik att peka på men det känns som att lördagarna drar färre.
Fördelarna är att det kommer fler bortafans. Dessutom säljs det antagligen mer öl...
ståpäls: Aha! ja det låter logiskt om mna tänker på hur hon uttryckt sig tidigare.. jag har inte haft nån koll på av henne på slutet ... Men hon kanske ev. förstår på måndag då hon ser den snygga vita bortahjälmen på nr. 71!!
Såvida inte Luleå använder sina ljusgula tröjor o vi därför får köra med rött! Undrar föressten hur det är med det om vi möter ett hemmalag i ljust då måste vi väl köra rött ..
ståpäls: Ja det känns som vissa diskusitioner kanske borde vara "trådlösa"...
I fjol blev det "rappakalja" av spelet.. Men Timrå IK är verkligt rappa i år hittils o klarar vi oss bra uppe i Lulä på måndag som är erkänt svåra på coop-hemmaplanen ja då skulle det börja kännas riktigt riktigt bra ..att ta 1, 2 el. 3 bortapoäng av "Kickans" lag ...
Verkar vara svårt att göra mål på Backlund i år. Timrå har släppt in totalt två mål på snart tre matcher.
HEHE