willysson: Haha, då är man i underläge nu mer. Skrik lite åt mig imorgon också, jag har varit blek som läktar deltagare typ de sista fem åren :-) Annat var det när man kunde reta Tornberg ;-)
willysson: Hörru, Höglin det är väl inte P. Höglin en tunn snubbe? I så fall är han bekant. Med matchvikt på max 65 panner och avig tekniker skall man väl passa sig för att utmana(ölandet) en powerforward som dig Willy?
Kan bara meddela att team willysson/höglin har laddat med öl sedan 18-tiden idag. Detta bara för att man inte ska bli för full i morgon, taktiksupning med andra ord... Men nu blir det en natt i hockeyns tecken, carolina-new jersey. och öl, massor av öl..
alla som ska ansluta för en kvälls/morgongrogg är välkommna att höra av sig.
Essvikare: Tänkbar SM-final framåt våren? Timrå-Färjestad. Gardera med Timrå mot Brynäs, Mora eller Modo... Timrå-Mora - vad gav det för odds i september? Kom sen inte och säg annat än att elitserien är mer levande är på många, många år.
Tjolahopp, hockeybloggarn på aftonbladet har insett storheten med Timrå. Ta en titt (följ länken) på hans senaste alster på bloggen. Hoppas ingen postat den här tidigare, har inte sett den dock.
Kerstin_k: En annan sak som förbryllar, Jonte var alltså klar för timrå redan när Hahl skrev på inför vm.....kan inte vara kul att vara Skellefteåsupporter nu....
Läste om hur vi lyckades få miljonkedjan i aftonbladet. Ganska rolig och häftig artikel. Ligger liksom nästan lite mystik över den, eller sättet vi knöt till oss spelarna på. Lite så där lagom uppkäftigt. Men samtidigt känner man en viss oro när det börjar snackas om att Halh och Pärssinen fått 20 procent av kontraktsvärdet i sign-on-bonusar. Sånt där tjafs brukar borga för klurigheter längre fram. Hoppas att Timrå räknat över allt ordentligt.
ståpäls: Som vanligt en klockren kommentar av Jonte....
Jonathan Hedström går mer rakt på: – Vi var ju totalt utspelade i andra perioden. Men kolla på Oscar och de andra ungjävlarna. De kör ju på som bara den, och det smittar av sig på allihop i laget. Oscars mål är ju ett jävla viljemål. Det symboliserar nästan Timrå just nu, vi ger oss aldrig, säger han.
Oscar och dom andra ungjävlarna... Han är bara för go..
ståpäls: Synd bara att allt för många på läktaren verkar vara fullt upptagna med att just stå och se vackra ut... skulle inte alls skada om fler bidrog med lite mer röstresurser istället!
ståpäls: Va dj,, kul för honom då. Får sitte å vänta på Arlanda då de ärsliga SAS ställt in 1730 flyget, vilket medför att jej missar minst 1a perioden mot LHC idag. Fy pepparn för SAS....
Sune: Wikegård lyckades att trassla ett halvtaskigt djurgården till semi 04/05.. En taktisk målvaktsvärvning och klok taktikcoachning lyckades och TIK fick bita i isen... Underskatta inte Wikegård.. Tänk vad han skulle kunna utföra med såna stjärnor som Svebba! :-)
Wikegård är överskattad som tränare....har inte vunnit ett skit. Bara för att man är bra på att sitta och prata i TV så behöver man inte vara en bra tränare...
ståpäls. Jag skulle inte ha något imot att skriva ett 2 års kontrakt med Kenta trots att han vart 5 år i klubben !!!!!!!!! Jag är ganska övertygad om att Jonte,Sund,Svennson,Pärssinen mfl. håller med. Jobba på att Kenta/Micke ska fortsätta 2 år till så kommer SM-Guldet inom kort. Men om så inte blir fallet , se till att Wikegård får sparken från SVT,och att tar familjen med sig från S-holm och blir Sundsvalls bo i 3-4 år framåt.
Nä men seriöst, kommer bli en bra match idag tror jag. Ska bli kul att se Timrå och framförallt Jonte(som länge varit en personlig favorit). Hoppas på jämn och kul match, må bästa laget vinna!
Rip Kirby: Vet att endel hatar Karlstad och Färjestadsupporters här så jag skriver inte så ofta
Men idag hör jag undantag. Tänkte först berömma Timrå och Tommy för att fått ihop laget så bra och prestationen igår är det starkaste jag ... | Läs mer
Fall på knä!