Per HApps: Tror nog han tar det som lärotid, eftersom han bara är 20, så har han ju framtiden framför sig. Du vet ju hur det går för dom andra som dragit. Bästafall medelmåttor i någon Div1 klubb
Per HApps: Det bär väl ändå lite skillnad på Moes och Crippes situation? Crippe hade ju spelat med A-laget i flera år. Moe är ju bara utfyllnad denna säsongen.
Jag tillhör inte de som brukar skrika ut att man ska ge juniorerna en chans och att de skulle göra ett mycket bättre jobb än de som redan finns i laget. Men i Moes fall så måste jag nog hålla med de som tycker att det är lite konstigt att han fått kliva åt sidan nu när Styf och Koskinen är tillbaka. För Moe har inte direkt gjort bort sig tidigare när han spelat regelbundna byten. Som Styf beter sig med nonchalanta droppass bakom ryggen osv. så tycker jag att Moe gör ett minst lika bra jobb.
Helg Ernest: Skulle tro att det är NU han vill spela, om han inte ens får speltid när Koskinen och Styf agerar koner, tror du då på fullaste allvar att han blir kvar då? Personligen tror jag att han snart erbjuder Nubben att få lämna Timrå redan denna säsong. Ungefär samma deal som Crippe fick i fjol.
Helg Ernest: Make Regin "an offer he can't refuse" också. Det är bättre han fortsätter att utvecklas i Elitserien, än åker över till Nordamerika och harvar i någon Kalle-Ankaliga. Typ Hagos och Nielsen... Plussa på lönekontot rejält, för åker han över så skall det inte vara för pengarna. Peter Regin har varit en av våra absolut bästa spelare, sett till hela innevarande säsong!
Kerstin_k: Ja, framförallt Strålman! Hoppas bara att han shå sig och stannar. Vilka tror dom att dom är där borta på andra sidan pölen ? Pax för han- Sen tror dom att dom äger dom. Americans Fuck off!
/me is listening to (Whitesnake - Here I Go Again) at (Virgin Radio Classic Rock) using Screamer Radio v0.3.7
ernie eagle: Men vad i h-e oxå. Är det redan fulltecknat på 201:an? Jag blir hänvisad till sektion 208! Hyfsat jobbigt att sitta med en jävla massa nolaskogsare då med cyklopögon! Suck.
Sjung med i hejaramsorna eller stick! Så låter uppmaningen till Vålerengens supportrar som vill köpa säsongskort. Den norska klubben vill höja stämningen på lagets hemmamatcher på Ullevål och erbjuder nu säsongskort med klausulen sång i kontraktet.
Det är på vissa sektioner på läktaren som sången ska bli obligatorisk. "De som sitter där och inte levererar kan bli utkastade", skriver klubben till supportrarna.
Klubben uppmanar de mer lugna fansen att söka sig till andra delar av läktaren, skriver Dagbladet.