Örn-öga: man har rätt att vara överlycklig en dag som denna =) ångrar att jag inte fick med mig matchtröjjan ner hit när jag flyttade... skulle vart skojj o ha den på sig ikväll =)
Hälge: svårt att sia utgången redan nu men en sak är jag övertygad efter att ha sett dom in action i några matcher..... SISTA PLATSEN ÄR INTE BOKAD ÅT TIK!!!!
(en åttonde plats ska vi nog kunna kriga till oss)
RedEagle: borta mot håve brukar ju inte gå så bra.. :p jag är förresten i jönköping på matchdagen tror jag.. men jag vet inte än om jag kan gå.. det borde väl gå och köpa biljett vid entren ändå??? jajji.. det är kul med hockey nu :) tack timrå!
DaHonk: Det brukar ju inte vara några problem... men om du vet säkert innan onsdag (eventuellt tisdag) så kan du höra av dig till mig via mail ([email protected]) så kan jag beställa en åt dig... jag ska hämta ut biljetter till några människor... men du ska ju då veta att du kommer iofs... ska syrran gå eller är hon inte i stan?
Jag tror det måste vara något fel på vår leverans från AXA. Den där jädra risgröten verkar ju ha satt sig i både armar och ben på oss i elitseriekonkurrenten strax norr om Y:et.
Gratulerar, förresten, till ett strålande facit för er del hittills. Dags att sportjournalisterna börjar få upp ögonen för det som händer norr om 08-området.
DaHonk: Hon är så välkommen så... misstänker att ni ska ha ståplats ni med... för tillfället är vi några stycken från de olika underavdelningarna... sedan drar vi ihop de vi ser på läktaren så att det blir något som kan likna en klack... om du och syrran hänger på så är vi 7 säkra... sedan kommer nog Kasparov från Borås och SMÅLAND från Virserum så är vi nästan 10 st... och så rycker vi ihop minst 10 till så blir det lite livat
Det är dags att bryta den dåliga trenden här i Jönköping
bucken: Beskådade inte Timrås match i afton men att se det som Kapanens förtjänst är en sanning med modifikation.
Jag citerar: "Men Kimmo Kapanen som varit Timrås bäste spelare så här långt var i stort sett omutlig i sitt mål den här gången också, det är Kimmo Timrå kan tacka för att laget leder serien".Läst i lt.
Vidare: "Det är dock för tidigt att dra några höga växlar av Timrås fina start, AIK hade också tre raka segrar i elitserien förra säsongen".
Där håller jag med.
Men visst ser Timrå starka ut?! Just nu känns nedflyttningsstrecket avsides.
bucken: Tidningen ger all cred till Kapanen. Visst är han grym, men det som är en enorm skillnad jämfört med ifjol är ju försvarsspelet. Sedan vågar ju laget anfalla mycket mer nu när dom har en vägg längst bak.
fy fasiken va bra försvarspelet fungerar hittils....Kapanen är en klippa i målet. Men hela försvarsspelet är juh kanon så här långt. Lungt å fint, lägger lite sarg-ut puckar åsså upp snabbt som fan å stressa puckhållaren....värkar som även vi har lärt oss grisspela lite...härligt!
Dream Team: skönt kan jag väl inte kalla det direkt....däremot står jag fortfarande fast vid min tidigare uppfattning om att Z´s flytt enbart ger negativa effekter...
Dream Team: Jag håller fullständigt med dig där men utan kapanen i mål så skulle det kunnat gått hur som helst. Å vist vågar tik anfalla mer nu och dom vågar ju gå på avslut i år åså. Ser mycke bra ut . Fast jag tycker ändå att dom vinner för lite tekningar.
Att det är samma artikel skulle jag tro beror på att båda är direkt från TT. Under kvällen kommer det säkert komma upp unika artiklar från båda tidningarna får man hoppas.
bucken: Visst är det kul läsning, men som bekant serien är lång. Men ett bättre början än så här kan ju inte Timrå ha fått. Självförtroende måste ju vara på topp i hela laget och att så många olika spelare gör mål är väldigt positivt. Men lite konstigt är det väl ändå att det inte blir fullt på en löningslördag och detta läge i tabellen. Och det här måste kännas så inspirerande för tränarna och laget - MEN vi kommer ihåg !! en match i taget och allt kan hända i hockey ! önskar att man kunde följa med till globen - vad skönt det känns att få säga så här: nu har jag klippt ut tabellen tre gången i rad - det du sa efter Modo matchen men nu väntar jag nog till efter 15:e omgången ;-) Jag njuter att tillvaron NU
Pucken: Nej vi ska inte byta namn till Sundsvall IK men vakna upp och se verkligheten. Vår ”satsning” att etablera oss på övre halvan i SHL har redan strandat. Idén att locka till sig unga talanger är fin men i förlängningen så kommer ... | Läs mer
ångrar att jag inte fick med mig matchtröjjan ner hit när jag flyttade... skulle vart skojj o ha den på sig ikväll =)