gud: Någon mer som oroat sig när Krykov tekat pucken rakt framför Kapanen från högra cirkeln? Har hänt lite för ofta på de två hemmamatcherna jag sett.
gud: Det var synd det. För just tekningarna var det orosmoment som jag analyserade fram efter SSk matchen. Måste bli bättre annars kan det bli tungan på vågen längre fram i ES
gud: Vinner i alla fall fler tekningar idag än vad de gjorde mot SSK! Enligt Webbradion då som jag lyssnar på (avis på dig som ser matchen). Men att vårat Timrå förlorar allt för många tekningar är helt klart ett oroväckande mönster. Får hoppas att trenden är bruten för det går ju åt rätt håll nu i alla fall då de lyckas vinna skapligt många tekningar (enligt webbradion då)
Kolla utvisningarna i LHF-LHC. Det brukar ju bli varannan damernas typ men Linköping åkte på sju raka tvåor i slutet av första perioden och början av andra. Men LHC leder i alla fall... Han vad han nu heter har gjort ett mål i alla fall och travtipparn det andra för Luleå.
Patrick Polly: Så hittills har alltså 36 procent av våra mål kommit från backar. En av många nycklar till varför vi varit så framgångsrika så här långt. Vi behöver inte bara produktion från alla kedjor, att backarna nu också ... | Läs mer