1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 602117 inlägg · 6213 ämnen

GO TIMRÅ GO

Sv: GO TIMRÅ GO
General_Moisio: Nä precis, det gör vi inte.

General_Moisio:
Ta och sätt dig på Domustrappan och sörj över kommande förluster.
Fan det var bättre förr, ju förr desto bättre :)

Kommer att visa från matchen på Sporten

General_Moisio: nä vi fattar bara att vi har TIO poäng ner till andra platsen.
då ska man vara GLAD hörru!

Detta är anledningen att jag bojkottat denna GÄSTBOK under ett antal månader. För de spelar ingen roll vad man säger, ni vrider å vänder på f**n allting.

när visas sporten på tv????

Eaglegirl: 22.03

General_Moisio: Manodepressiv? Gillar att pendla mellan glädje och sorg?
Nä, tror du drar oss i benet lite. Gutår, broder!

General_Moisio: Det enda jag vridit på ikväll är volymen på högtalarna under matchen...
Du får tycka vad du vill men om du skriver det här o vi tycker annorlunda må du ju kunna ta att vi skriver det VI vill och tycker....eller hur...

Just idag är jag stark, just idag mår jag bra
Jag förs framåt av kraftiga vindar
Just idag är jag stark, just idag mår jag bra
Jag har tron på mej själv på min sida

Jag har väntat så länge på just den här dan
Och de e skönt när den äntligen kommer
Jag har väntat så länge på just den här dan
Och den ger lust - när den kommer

George: på kanal???

Det här är ju för f.. helt jävla sjukt hur bra det går.
Nu passar vi på att njuta!!!!!!!!
Forza Timrå

Bragd-Birger: Spelar de någon roll vad jag skriver? Du/ni vänder bara på de så de kvittar väl...

Per HApps: Bajen Bajen Bajen, bort bort bort, Stockholmsjävlar fy fan ;()

17 poäng på bortaplan.. ifjol tog man totalt 23. slutspelslaget Mora 28.

Fanzin:
Spelar ingen roll, Kenta beskriver vad jag känner just nu.

General_Moisio: Mmmm. Du, är det okej om jag släpper vår diskussion nu? Vill inte vara otrevlig, men det är lite fest här serru.

General_Moisio: Alla ska njuta, på sitt sätt...bara man mår bra :-)

General_Moisio: Äkta Timråanda........ Gläd dig inte för mycket,det går åt h..e iallafall. Trodde kanske att ALLA timråbor lagt av dendäringa attityden som man verkligen anammat från Jante. Kom igen o gläd dig för fan! Vi är Storebror nu o forever!!!!!!!!!!!!

Per HApps: Yeah That's right..

United, united, united we stand
United we never shall fall
United, united, united we stand
United we stand one and all

Judas är inte så tokigt heller ;.)

bejan: JAG GLÄDJER MIG ATT DE GÅR BRA FÖR TIMRÅ!!!!!!!!

Då tar vi det lugnt och ser fram emot nästa match mot Malmö på torsdag mot Malmö!

Fanzin: Ja den ser jag framemot, Malmö har gått bra i dom 2 senaste matcherna så de kan bli spännande.

General_Moisio: BRA och hälsa B-forsen o ha de´!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Fanzin: vilka möter dom på tors då ?

Ann: Det är ju för i h-vete just det han inte verkar få göra. Tycka vad han vill alltså.

Givetvis får man ta att det är nån petig nisselasse som sitter och ska poängtera allt som man säger här inne. Men det måste ju finnas nån jävla gräns för vad man ska gnälla på. Tycker du inte ??

Ett fång med blommor till hela klubbledningen från parkeringvakter till Klubbordföranden som har gjort så att vi är i tabelltoppen.

Ödmjukhet är en dygd!

-Gurra-: Snälla, söta, rara, nu släpper vi ämnet. Eller vi tar och gör ett försök iaf, ok?

FM: Blev lite fel skrivet. Nästa match mot Malmö på torsdag mot Malmö..haha. Nåja går ju inte att gå tillbaka efter postat inlägg.

Fanzin: Hehe,kan väl ha varit en gnutta ironi i mitt inlägg :)
Men faan va skönt de är att vara tikare just nu !!!!!

Rätta mig om jag har fel nu. Men var det inte nånting med Modo och Heart of hockey inledningsvis i serien. Något diffust minne av det har jag, men jag är osäker.

Om det stämmer, om jag nu har rätt, tycker jag att det är ganska kaxigt att skriva följande på hemsidan:

"Timrå vann matchen sedan man visat störst hockeyhjärta (Heart of h..) av de båda lagen."

-Gurra-: *Cyberkjamiz* ?

Dream Team: Söt och rar.. det vette fan de, men snäll har jag alltid varit ;-)

saxat från AB!

Linköping har gått som en raket den senaste tiden, och tack vare segern så är man nu upp i toppstriden.
Om Linköping är en raket så får väl Timrå sägas vara en satelit. Ny seger, nu borta mot Modo med 3–1, och den stora röda maskinen ligger långt före närmaste lag.

Bragd-Birger: Men.. *Suck* Du behöver inte sjunka till Modofans-nivån bara för att jag tar en HS:are i försvar.

-Gurra-: Här får man för att man försöker göra sig till. Seså, kom i cyberfamnen nu. Även killar kan gosa.

Bragd-Birger: Hm, inte med dig... Gillar inte skägg ;-).

-Gurra-: Jag är GARANTERAT skäggfri....:)

Vad lycklig Backlund såg ut i intervjun. Jag kom på mig själv med ett bred-flin när jag såg honom.

Våra 15 första minuter måste ha varit något alldeles speciellt. En bekant förklarade för mig att han varit på Kovland - Detroit - sånt övertag till Timrå var det tyckte han. När man sedan får höra Kenta säga att det var det värsta han varit med om börjar man förstå att vi förmodligen spelade riktigt bra just då.
Härligt!

Kerstin_k: Måste hålla med, de första 15 minuterna i kvällens match var något av det värsta jag sett. MoDo var tyvärr mest som statister eller rundningsmärken om man så vill i första perioden, medan Timrå briljerade med fint passningsspel, hög forecheckning och enorm skridskoåkning. Backlund hade också ett tacksamt arbete där era spelare såg till att han fick arbeta i princip oskymd matchen igenom. Timrå verkar tyvärr riktigt svårstoppade för tillfället.

Paddan: "Timrå verkar tyvärr riktigt svårstoppade för tillfället."

Tyvärr och tyvärr... Tack och lov skulle jag vilja säga ;)

Kerstin_k: För min del är det ett tyvärr då det känns som att vi kommer få problem att plocka poäng mot er även denna säsong. Det är väl bara att hoppas för er skull att ni inte gjort en Brynäs och formtoppat alldeles för tidigt.

Paddan: "Timrå verkar tyvärr riktigt svårstoppade för tillfället."

På lördag tar det stopp....

Har inte kommit upp nå klipp från matchen på någon sida än?

Fantastiskt!

10 poäng före 2:an Brynäs. Är det verkligen Timrå IK som leder? Vårt Timrå? Samma som spelade uselt mot Sundsvall??? Fast det kanske bara var en taktik så alla skulle tappa tron på Timrå i år igen...

Nu vill jag se bilder från Timrås tifo i Swedbank arena!!!!

Madde: Vad vare för tifo?

Fanzin: Flaggor

« · 769455 · »