Detta är anledningen att jag bojkottat denna GÄSTBOK under ett antal månader. För de spelar ingen roll vad man säger, ni vrider å vänder på f**n allting.
General_Moisio: Det enda jag vridit på ikväll är volymen på högtalarna under matchen... Du får tycka vad du vill men om du skriver det här o vi tycker annorlunda må du ju kunna ta att vi skriver det VI vill och tycker....eller hur...
Just idag är jag stark, just idag mår jag bra Jag förs framåt av kraftiga vindar Just idag är jag stark, just idag mår jag bra Jag har tron på mej själv på min sida
Jag har väntat så länge på just den här dan Och de e skönt när den äntligen kommer Jag har väntat så länge på just den här dan Och den ger lust - när den kommer
General_Moisio: Äkta Timråanda........ Gläd dig inte för mycket,det går åt h..e iallafall. Trodde kanske att ALLA timråbor lagt av dendäringa attityden som man verkligen anammat från Jante. Kom igen o gläd dig för fan! Vi är Storebror nu o forever!!!!!!!!!!!!
Ann: Det är ju för i h-vete just det han inte verkar få göra. Tycka vad han vill alltså.
Givetvis får man ta att det är nån petig nisselasse som sitter och ska poängtera allt som man säger här inne. Men det måste ju finnas nån jävla gräns för vad man ska gnälla på. Tycker du inte ??
Rätta mig om jag har fel nu. Men var det inte nånting med Modo och Heart of hockey inledningsvis i serien. Något diffust minne av det har jag, men jag är osäker.
Om det stämmer, om jag nu har rätt, tycker jag att det är ganska kaxigt att skriva följande på hemsidan:
"Timrå vann matchen sedan man visat störst hockeyhjärta (Heart of h..) av de båda lagen."
Linköping har gått som en raket den senaste tiden, och tack vare segern så är man nu upp i toppstriden. Om Linköping är en raket så får väl Timrå sägas vara en satelit. Ny seger, nu borta mot Modo med 3–1, och den stora röda maskinen ligger långt före närmaste lag.
Våra 15 första minuter måste ha varit något alldeles speciellt. En bekant förklarade för mig att han varit på Kovland - Detroit - sånt övertag till Timrå var det tyckte han. När man sedan får höra Kenta säga att det var det värsta han varit med om börjar man förstå att vi förmodligen spelade riktigt bra just då. Härligt!
Kerstin_k: Måste hålla med, de första 15 minuterna i kvällens match var något av det värsta jag sett. MoDo var tyvärr mest som statister eller rundningsmärken om man så vill i första perioden, medan Timrå briljerade med fint passningsspel, hög forecheckning och enorm skridskoåkning. Backlund hade också ett tacksamt arbete där era spelare såg till att han fick arbeta i princip oskymd matchen igenom. Timrå verkar tyvärr riktigt svårstoppade för tillfället.
Kerstin_k: För min del är det ett tyvärr då det känns som att vi kommer få problem att plocka poäng mot er även denna säsong. Det är väl bara att hoppas för er skull att ni inte gjort en Brynäs och formtoppat alldeles för tidigt.
10 poäng före 2:an Brynäs. Är det verkligen Timrå IK som leder? Vårt Timrå? Samma som spelade uselt mot Sundsvall??? Fast det kanske bara var en taktik så alla skulle tappa tron på Timrå i år igen...
Nu vill jag se bilder från Timrås tifo i Swedbank arena!!!!