1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 599832 inlägg · 6212 ämnen

Göteborgsresa

Sv: Göteborgsresa
Vad sa Eldebrink idag? är han sugen på att stanna eller hur ligger d till??

Syftar på Radio programmet "Rinkside"

Dream Team: Ja när ingen annan vill samarbeta så får man be till högre makter - Är ju synd om vi inte skulle kunna fylla den lilla kvoten på 100 platser på tisdag.

mike66: Du är en stjärna. Klok är du också. Nog om detta.

För ett par tre år sedan fick man betala halva priset för resorna om man var under 16 år. Varför är det inte samma regel nu som då när allt annat ska vara precis lika dant?

Octagon: Man lyfter på hatten åt ditt inlägg!! "Grinollar" - det är rätta ordet det!!

Jag: Inte är jag någon stjärna - men jag var nog en stjärna en gång för längesen, nog om detta.

Varför dessa regler har ändrats får du nog fråga de ansvariga inom supporterklubben, för själv så har jag inte en pejling om detta.

Angående resan ner på tisdag den 18/3 så verkar det som om det börjar att lösa sig som han som sket i vasken skulle ha sagt. Väntar just nu på svar om hur många biljetter det finns kvar (vi behöver ca 50 biljetter) och när jag vet mer om detta så kan vi åka buss neröver på tisdag. Papa miiike, mamma Kvastis, fabbo HH och Jag m,fl.

Jag återkommer med mer info.

Redax 2: Ang Eagle Eye så saknar jag den också, jag plockade fram Januari numret från 1998 och 1:a sidan säger "Allsvenskan, här kommer vi".
Hur gamla nyheterna än är så visst känns det mysigt att plocka fram den gamla tummenötta Eagle Eye och läsa den igen och igen och....

Paniken kom krypande när jag fick reda på att endast 2 platser återstod till semifinal 4. Nu kunde jag inte vänta längre utan jag tillsammans med Andrea tog de sista platserna i bussen.

Jag: Så bussen är full nu det var ju härligt. Hur många pers tog bussen?

Hur många nummer utkom det per år ungefär tidigare om åren?

mike66:
kanske hakar på om jag är ledig då.

Knylan: Ungefär 2 nummer. Ett inför säsongen och ett någon gång efter jul (lite beroende på hur serien var planerad).

Det är för dyrt att åka,det finns för få platser på bortaplan,styrelsen gör inte sitt jobb bla bla bla
Sluta gnäll så förbannat, jag är övertygad om att dom som gapar mest här inte skulle vara beredd att lägga ner en enda minut på att någonting av detta ska fungera!
Stort beröm till er som jobbar med resor,tifon,lotter mm, jag är grymt imponerad av det jobbet som ni lägger ned!

« · 240248