1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 598872 inlägg · 6213 ämnen

Grattis #99

Grattis #99
Grattis på Födelsedagen Wayne Gretzky !

Sv: Grattis #99
grattis på födelsedagen JAG !!

Jepp... Bara att instämma... Tidernas bäste blir 41 år gammal denna 26 januari 2002... Finns väl även någon i vår supporterskara som fyller samma datum har jag hört...

Säger väl grattis till Gretzky jag å då så Jimmy blir nöjd =) Grattis till "Jag" med!

Bara 41 ? Fan han e yngre en farsan tom. hua
Ja själv blir man bara 15, långt till 41..

Jag: Du vet väl hur åren flyger förbi...snart sitter du där på hemmet å undrar vart åren tog vägen =)

På tisdag kommer jag inte att önska er lycka till, ni förstår nog varför....=)

Hmmmm, och vart i cyber hamnar detta.....? Vilken slug dåre har kommit på denna nyårdning? Nu lägger jag mig i en indiansk diskussion från Borås, vilket varken jag eller indianen är betjänta av.. Varför är det inte längre lätt att lägga in åsikter i en GB?
Varför ska jag måsta besvara en Boråsindians åsikter innan jag kan hitta mina egna inlägg på, alltid älskade TIK:S GB, jag kan i.o.f.s sympatisera med indianen om han dyrkar Finn Lundström,
men det är ju min åsikt och inte indianens.....
Varför i helvete, eller vilka jävla idioter har bestämt att det ska vara så här krångligt att lägga in synpunkter sitt älskade lags GB....?
Herregud, jag är supporter men detta joll är jag sannerligen inte betjänt av...!
Eller har jag inte fattat nått, äh jag stansar in detta så få vi se om jag står där med långnäsa när den undangömda TIK censurknappen uppenbarar sig... Nu stansar jag in detta.....

Vill bara passa på att säga att det inte bara är en legend som fyller år idag. Utan två legender.

Wayne Gretzky 42 år
Josefine Strindlund 16 år

;D

« · 49866