ojdå, det visar sig att aik inte är så dåliga ändå. nu halkar timrå efter ännu mera. sorry men vi håller då inte elitserieklass iår. det är bara timrå som inte kan vinna. tydligen kan alla andra lag vinna med marginal
KN: problemet som jag ser det är att Timrå inte spelar sitt gammla goda frejdiga lir utan försöker spela motståndets. Ta tillbaka fjolårs spelet å vinsterna kommer. TIMRÅ IK ÄR DOM BÄSTA
santos , håller med till 100% men jag tror att timrå hade mer hungriga spelare ifjol. håller du inte med. ex. sjöberg kunde snurra upp ett helt försvar aldeles själv ibland. sen hade vi andra ungtuppar som vågad lite
Matchen på torsdag är Timrå IK:s allra sista chans att inte bli avhängda, men då krävs 3 poäng! Känner att jag måste ta mig till stadion och hjälpa till så gott det går. Inte ser det ljust ut, men i händelse av seger tänker jag inte ge upp. Förlust = Kvalserien...
Jag undrar om vi inte ibland glömmer bort att vi har ett motståndarlag på andra sidan som inte vill att Timrås stjärnor ska åka 8or runt dom. Kan det vara så som Leksands huvudtränare sa inför matchen, att EP och Dahlén är bra ... | Läs mer
det är bara timrå som inte kan vinna. tydligen kan alla andra lag vinna med marginal