mike66: Vilket ju är jävvla synd, om man nu får snacka taktik istället för idrott: Leksand och MoDo håller ju i nyckelknippor som skulle kunna bli förgyllda..
mike66: Min jävla Canal+ svartnade i morrse. Ringde Boxer suporten och fick ett automatsvar att om alla kanalerna var svarta utom SVTs var det ett texnistfel som var under reparation. Ännu har jag inte fått några kanaler.
Helg Ernest: Jag såg på matchen MoDo-VF på C+ och det enda som var sevärt var den första perren - resten rena rama sömnpillret. ZZZzzzzZZZZZzzZZZZZZZZzzzZZZäta snart på C+ redan på måndag tror jag det var om jag inte såg fel. Såg förövrigt matchen mellan Colorado - Pittsburgh 4-1 för några timmar sedan och där gjorde faktiskt Foppa ett rätt så tjusigt mål.
Däremot vet jag inte om Frölundas seger var så orättvis? Inte vad jag kunde se i alla fall - MoDo får det tufft nu.
Helg Ernest: Tydligen hade TIK-klacken framför ett bidrag som aldrig kom den stora massan till kännedom. Av någon anledning valde producenten att bryta strax innan. Segerrusiga TIK:are sjöng sin rödvita version av Speedy Gonzales så det stod härliga till i vinternatten. :-)
Helg Ernest: Jag har haft direktkontakt med Luleå ikväll och det rapporteras om att bussarna stannat redan i vid Arcushallen för att ta över tillställning. Har du inte haft SVT på rutan ikväll?
Jag undrar om vi inte ibland glömmer bort att vi har ett motståndarlag på andra sidan som inte vill att Timrås stjärnor ska åka 8or runt dom. Kan det vara så som Leksands huvudtränare sa inför matchen, att EP och Dahlén är bra ... | Läs mer
Jag fick nya sjysta kanyler i eftermiddags, kanske därför jag är vaken...