3:a i tabellen. Vilken fin start på helgen. Fick en rapport från Timråtrakten som sade att TIK:arna imponerat mot Luleå. Så underbart kul!
Leksandsgrannen var lycklig i morse, nu när Stars tvålade dit det där laget som är aningen bättre än Vita Hästen. Vad heter dom? Dom som spelar i Stångebrobordellen? LHC var det ja... Men jag håller med Selina. Dom är inget att prata om. Men inte fick han rätt om att "fallet nu startat" efter dyket i Malmö...
Brynäsgrannen är tystare än en urskog i norrland. Men jag har inte hjärta att reta honom. Kanske jag bjuder honom på några pilsner i helgen.
TIMRÅ IK lyfter en grå vardag och 18 års lidande till fest!
Tack grabbar, massörer, och alla andra som tagit Timrå IK till nya höjder.
Patrick Polly: Så var året surströmming avsmakad. Kompletterade med Gammal Norrlands Akvavit och Sarek starköl så var Norrlands temat fulländat. Mjuka klämmor med Oskars strömming, tomat, gul lök och Västerbotten ost. Bara att njuta.. 😋.
Leksandsgrannen var lycklig i morse, nu när Stars tvålade dit det där laget som är aningen bättre än Vita Hästen. Vad heter dom? Dom som spelar i Stångebrobordellen? LHC var det ja... Men jag håller med Selina. Dom är inget att prata om. Men inte fick han rätt om att "fallet nu startat" efter dyket i Malmö...
Brynäsgrannen är tystare än en urskog i norrland. Men jag har inte hjärta att reta honom. Kanske jag bjuder honom på några pilsner i helgen.
TIMRÅ IK lyfter en grå vardag och 18 års lidande till fest!
Tack grabbar, massörer, och alla andra som tagit Timrå IK till nya höjder.