Octagon: Ja Heja heja heja... ramsan var grym! den funkade väldigt bra måste jag säga även om det tog några minuter att nöta in den. Nu ska Maiden ramsan också funka på annandag jul!
För alla som inte hört Iron Maiden ramsan: Köp (för det finns väl inga TIK supporters som kör olagligt med att ladda ner?)Somewhere In Time och lyssna på Heaven Can Wait. Nånstans i mitten där ska sekvensen dyka upp.
Borde ju gå att samla ett gäng nu under julen och brainstorma lite på ramsor även om jag inte vet om det skulle resultera i något.
Just nu upplever jag det som att det blivit bra mycket bättre i klacken än vad det var vissa matcher i början av säsongen. Bättre drag och igår var det ju över det normala men det beror nog ganska mycket på att laget inte låg under på hela matchen igår.
Det finns en tråd här som heter "Nya ramsor"..... Jag tror att största orsaken är att folk nu fattat att vi ligger där vi gör och det finns en väg och det är upp. Plus att man fattat att det enda man kan göra är att stödja i den mån det bär. Que sera sera whatever will be will be.. Kul med entusiasmen igen iaf.
Ursprunget är oftast England eller internationell fotboll, vet inte exakt med denna men det går att ta reda på.. Se tråden nya ramsor för mera inspiration. Jag skulle aldrig jämföra klackar Madde...högklackat?
timraw: Vad göra en julifredag mitt i semestern med ett självklart bad avklarat? Ja, på väg hem från Vivstavarvstjärn tog jag en avstickare förbi Sörberge kyrkogård där jag utan att känna till var spelare #5 ligger begraven tog mig an ... | Läs mer