1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 604870 inlägg · 6213 ämnen
2938210 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: Apropå nånting...
Patrick Polly: jo rättade mig själv sen.
Max 100k på en sån spelare.

Tyvärr är det den bistra sanningen i SHL idag.
De gick ju igenom det på Sanny Svensson podden senast.

Topplönerna har inte höjts då nämnvärt sen typ 15 år tillbaks. Snarare så är det botten 6 lönerna som gått upp.

SKRIDSKOSKENAN: jag kan inte annat än hålla med. Jag säger inget om att vi fick stryk, men en uddamålsseger till saik hade bättre speglat matchbilden. Men det verkar som att dom är inne i ett flow just nu.

Sv: U20
Snälla, gå inte på de enkla lögnerna som Heffners sprider. Han är en riktig dyngspridare den där. En enkel googling ifrån er sida hade visat att det är Jimmie Lidström som är sportchef för juniorerna hos Timrå.

Om någon har knutit upp Torines på ett j20 kontrakt så är det han och inte Nubben.

Heffners på ren svenska. Håll käften med dina rykten som enbart är i syfte att skada Timrå och enskilda individer inom klubben. Som någon annan skrev här tidigare, har du såhär mkt problem med att ditt barn inte är bra nog och platsar, eller du tycker att ni är orättvist behandlade, ta upp det med ansvariga inom klubben.

måste bara en gång till få de ur mig att matchen mot saik i torsdags blev ett så jävla orättvist resultat o 5-0 spegla inte!!!!!!!!!!! matchen ens lite granna.

de har sån jävla tur på typ varenda jävla strut o absolut är vi på tok för oeffektiva men vår sits förvärras ju bara när de gör mål på varenda förbannade lotto styrning.

nu när vi spela så sjukt bra i lördags igen så va ja bara tvungen att få ur mig de en sista gång :-D

Heffners: Nubben är väl inte ens SC över U20 så det där stämmer nog inte.

Montén Python: 100-150k för en spelare som landar in i en 4e eller 3e kedja? Det är väldigt bra betalt det....

Heffners: Du, Heffners låter som en mycket missnöjd hockeyfarsa. Kanske med all rätt men det vet inte jag. En bra regel är att det man inte vill/vågar säga face to face skall man heller inte skriva på sociala medier. Ta upp funderingarna du har med Nubben. Han kommer säkert att lyssna och ta det därifrån. Lycka till!

Heffners: 😂😂😂

Heffners: Du slåss mot väderkvarnar. Särskilt när du ger dig på Torines. Tycker du borde lärt dig vid det här laget men tydligen inte. "Read the room" typ. Skapa en blogg och skriv av dig där istället.

Heffners: JFK, gå tillbaks till Modoboken nu.

2938210 · »