Brodda13: Nä absolut håller med, och samtidigt tycker jag alltid att Boyce varit en riktigt stark brunkare, även om han egentligen inte alls håller SHL-nivå så kan jag ändå älska och uppskatta att han för det mesta genom åren lämnat allt på isen och kämpat med ett hjärta utan dess like. Päjjan fick en succèsäsong när han kom till oss istället för att gå i pension, men det var dödsrycket det. Han borde stoppat redan därefter. Flaggan i topp eller vad man nu brukar säga.
Kryset: Det kallas skicklig sportjournalistik. Helt självklart, när lagkaptenen för en av ligans mest omsusade klubbar ställer upp. Jag är f ö övertygad om att en långtidskadad Dahlén (gud förbjude tanken) också suttit där, trots att vi inte ens är nära Färjestads status.
SnabelA: hahah nej precis så. Noll kravställan. Helt ärligt om vi ställer Boyce mot Pääjärvi. Den ena stundtals bänkad och utanför laget, den andra konsekvent matchad i första kedjan. Men var är skillnaden? Skulle ni säga Pääjärvi bidragit med mer på isen den här sässen än Bojan? Fan det kan jag inte påstå. Men ändå är skillnaden i speltid helt grotesk stor… Det är så jävla konstigt
Brodda13: Jag vet ärligt talat inte, men det får mig att hoppas att allt detta Kompis IK äntligen brinner ner och att man totalrenoverar stommen i ledningen. Tamejfan ingen får sitta kvar snart.
Att Pääjärvi överhuvudtaget tillåts existera på isen som representant för oss i sveriges högsta liga där vi för stunden kämpar för att hålla huvudet över vattenlinjen, när han har EN ASSIST på hela säsongen, är sinnesjukt. Än mindre en första eller andrakedja.
Han kan måla 4 gånger idag utan att den åsikten påverkas. Han genererar inget.
Kryset: Han är skadad och dom har fokus på FBK i eftermiddag efter all turbulens i klubben Inget märkvärdigt kan jag tycka Han verkar väldigt ödmjuk dessutom