1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 606629 inlägg · 6213 ämnen
2961838 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: Apropå nånting...
Det är inte jättesvårt att skaka om Kanada…

Dom vill ha tjafs… kan spelarna vara lite lagom provokativa så är Kanada verkligen inte svåra att hålla ofokuserade…

Leder dom med 103-1 så måste dom ha igång skit ändå… bjud på det då?

Rip Kirby: ja…

Det där att smälla på lite och provocera Kanada so fokus hamnade fel var inget som dom orkade hålla upp…

Fy fan vilken mardröm för Slovakien…

Söderöver: 3-0 och förmodligen är matchen redan över.

4-0.

Jerome Iginlas pojken är riktigt bra!

Satan vilket skott han har!

Men då måste dom vara mer resolut i egen zon…

Går inte att vara bihang i egen zon mot Kanada…

Dom är inte klassen bättre individuellt…

Dom är 5 klasser bättre individuellt…

Rip Kirby: Man måste ju älska att Slovakien åker och trollar med Kanadas målvakt efter avblåsning.

Jag tror att Slovakien kan stöka till det som fan för Kanada om dom spelar lite fult och provocerande för Kanada är ganska lättkränkta när dom inte får vara största arslena på isen!

Kan bli kul att se!

JanneH: Det blir Slovakien i semi om dom mot all sannolikhet skulle slå ut Kanada.

P A: blir finsken i JVM semin

Matchavsnitt Leksand ute

Det är nog första gången som jag tycker att en SVT-produktion verkligen lider av att de inte har reklam att fylla ut programtiden med. Plågsamt att de om och om repriserar coach Hävelids inspelade segment om hur laget ska spela PP eller BP. Pauserna har aldrig känts så långa som under detta mästerskap.

För övrigt hoppas jag Nubben, Zäta, Challe Jr eller den hemlige tjatar hål i öronen på alla personer i Winnipegs organisation. Freij ska vara kvar MINST ett år. Vi lovar att ta hand om honom!

Per HApps: Men det är ju oerhört mysigt grupponani till att det är så många som 11 st med ett förflutet i Djurgården som är med. Vilket i sig kanske inte är så konstigt med tanke på vilket upptagningsområde man har i Stockholm 😅

Söderöver:
Då det är studiosnack byter jag kanal. Sjukt trött på Skrikegård och Loob.

2961838 · »