1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 607349 inlägg · 6213 ämnen
2970980 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: Apropå nånting...
Söderöver: Öhrn fick nån ögon- eller ansiktsskada när spelade i Tingsryd för några år sedan. Efter det kör han med helvisir.

Söderöver: Timrå spelar riktigt bra hockey just nu. Det känns spännande att se hur långt det räcker!

Hello! Är det nån som drömmer om att återuppleva DDR? Misströsta ej! Jag kan varmt rekommendera ett besök till Örnsköldsvik eller Gävle, ni kommer inte att bli besvikna!

solbacken: precis som Kerstin sa…

Hade en FHC spelare haft kontakt med pucken i sekvensen där pucken lämnar Timrås zon och studsar in igen så händer det blivit offside…

Men så var det inte…

Det är ännu mer sorgligt att Didde och Pilö båda lägger all sin kraft och lite därtill på på samma gubbe och släpper allt övrigt…

Det var olyckligt som fan.

Små detaljer som blir avgörande…

Såg matchen igen med och asså Heikinen, Lilja, Pääjärvi, Dahlén och Lander har verkligen bra chanser att näta under matchen och där faller vi lite…

FHC är bra och tighta så chanserna blir så jäkla viktiga där.

Vi gör verkligen ingen dålig match utan jag håller med Tommy i sitt mantra.

Det är sååå små marginaler och igår saknade vi liiiiite för mycket energi för det sista lilla och det blev som det blev!

Jag hoppas verkligen att killarna studsar upp nu med några dagars andning och bara sköljer över LHC imorgon!

solbacken: det är väl Timrå som tar in pucken i zonen igen, då hävs offsiden. Tror att den tar på en skridsko från Timrå. Typiskt megatur att den dyker in i zonen igen.

2970980 · »