1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 608014 inlägg · 6214 ämnen
2977043 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2026-01-27
Knylan: Kanske vi kan laga lite spettekaga ikväll om grabbsen fortfarande e på spelhumör mig veterligen e ju spettekaga frönt o skört bara att göra sargreklam av dom!!!🤣🤣😎🇱🇸

Timrå IK - Malmö Redhawks 2026-01-27
Hög tid att gå vidare från lördagens utlösning. Det är inte särskilt mycket att fundera på ikväll, ska vi försöka få häng på topp sex så måste vi vinna denna. Båda matcherna nere i Malmö är redan avverkade och nu har vi möjligheten att knapra in sex pinnar på dem med några veckors mellanrum. Resultaten där nere: 1-2, 2-1. Det kan bli tajt även denna gång, islossningen i lördags skall vi av erfarenhet absolut inte ta för givet som ett bevis för att vi fått något att lossna.

Nyckel: undvik utvisningsbåset, MIF är dödligt effektiva i PP.

Sv: Apropå nånting...
Bobby Hahl: bra text men alldeles för mycket julafton och dalarna i melodin. Håller med om att vi skulle behövt en ny egen låt dock. Den får man ta fram under sommaren.

Rip Kirby: De där har han haft ända sen han spelade i Sharks de va nån jubelåsna som ville sätta rookien på plats som jag fått höra o då blev lösningen sådär men skulle naturligtvis ha lagt sig under kniven redan då!!!🤕🤕🤬😎🇱🇸

Söderöver: Jag köper också det. Resultatet och effekten av vår kaptens brandtal behöver knappast ifrågasättas.

P A: Hört den live några gånger, tycker den är ritkigt bra, kan också bekräfta att det är en riktig timråkille som ligger bakom. Försvann dock efter junioråren och inte kommit åter sedan dess.

Niklas Edin: Jag gillade låten. Den borde sjungas som hymn. Det kan ni börja arbeta med också. 👌

Niklas Edin: Härliga nyheter Niklas! Då ser vi fram emot ytterligare en härlig låt att ladda upp till!
Underbart med engagerade personer som skapar nya alster till laget!

Rip Kirby: jag är medlem där men jag har inte sett någon video kring paus-talet…

Kanske är på g men annars var ju Lander inne på att det stannar i rummet…

Jag köper det med…

Lundmark har ju i stora drag givit insyn i huvuddragen.
En kapten som bad gruppen om ursäkt för tavlan och sedan visade vägen.

Kapten utvecklade väl även att han uppmanat till fokus på det spelarna och han kan påverka och inte det andra (läs: domarhellvetena).

Det trycker Samuelsson på med.

Det är ju bra om publiken kan stå för markeringarna mot domarna och spelarna kan stå för fokus på sitt egna bidrag på isen.

Jag vet att det provocerar HÅRT när vi ser Timrå spela i Luleå (m.fl.) där publiken är enögda som fan!

Och riktigt så illa kanske man inte måste vara men publiken får inte 2min abuse när yttrandefriheten praktiseras.

Spelarna behöver bara lära sig att när publiken vrålar ska dom fokusera på sitt egna och inte ryckas med…

Då växeldrar publik och hemmalaget på ett bra sätt.

JanneH: Det här är väl en gång man ångrar att man inte är medlem på Timrås Youtubekanal. De orden som C Lander säger i första paus fattar man är värda sin vikt i guld.

P A: Jag kan lugna er med att det inte är en AI-låt. Vi har faktiskt fått den av vår käre kapten Anton Lander som i sin tur fick den av en vän till honom. Vi ska sjävlklart ta reda på lite mer och ge cred till skaparen som sig bör. Det blev lite snabba puckar nu då vi gärna ville ha med den i avsnittet. Vi ska ta och snacka lite mer med Anton och se om vi kan få lägga upp den i sin helhet eller om den finns ute någonstans, och som sagt ge riktig cred till upphovsmannen :-)

Bobby Hahl: Jag sjunger bara "ÅTTA TVÅ MOT FBK... chalalalala"

Bobby Hahl: Men vilken låt är det? Å så jag önskar att den är gjord av en riktig person och inte något som AI-genererats..

Inte länge kvar för Anton Wedin nu.

Introsången till det nya matchavsnittet….
Varför sjungs inte den av arenan istället för den gamla förlegade?? Alltså Timrå Hej…då.

Mycket mycket bättre…. Ändring i ledet. Mittåt!!!

steveroper: han tar en kula för grabbarna! 😜

Jag lyssnade igår på hockeymorgon där dom rankade dom bästa kaptenerna i shl. Ingen av dom nämnde ens Lander, han bör ju lätt vara med på en topp 3 lista i shl. Kan inte tänka mig hur man ska kunna vara en bättre kapten en han faktiskt.

steveroper: Hahaha, heart of captain!! Modo i ett nötskal.

2977043 · »