1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 609205 inlägg · 6214 ämnen
2986614 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: Apropå nånting...
Zäta75: Brynäs, Dif och Hv skulle jag gärna se att vi knäpper

Karlsson74: Du vet att man kan missa inlägg va? Och vad gör det om jag delar med mig av min åsikt om samma ämne?

🙄🙄🙄🙄🙄

Uppladdat:

500x0-screenshot2026-02-13-09-43-18-599-editcomandroidchrome.jpg

Karlsson74: Vad har sagts i tidigare inlägg?

Matchavsnitt Linköping. För vad det nu ät värt.

Zäta75: Det är stort att kunna ändra sina åsikter och erkänna att man haft fel..🙂👍
Ja helst minst tre. .men Jag tror iof att det räcker att ta två till...pluss nån enpoängare ..för att säkra kontraktet. Det bör vi klara. Vi har just nu 9 poäng som HV behöver hämta in ...osäkert om de tar mer än 12 -13

Smörgåsen : Jag vill att vi vinner minst 3 av de 5 kommande matcherna. Mot Malmö, Djurgården och HV. Sedan helst mot endera Brynäs eller Luleå.

Har ändrat mig om värvningar efter att Wedin kan spela igen. Det är bäst att spara pengar. Dessutom finns det inte skarpa målskyttar att få tag på heller.

Smörgåsen : typ ganska exakt det som sagts i tidigare inlägg..🙄

X-Län: Kommande 5 matcherna kan bli rätt avgörande för hur säsongen slutar.

Malmö hemma
Djurgården hemma
Luleå borta
Brynäs hemma
HV hemma.

4 av 5 hemma. Sen resterande 4 matcher är:

Frölunda borta
Örebro borta
Färjestad borta
Växjö hemma

Känns som vi måste ta våra poäng dom kommande 5, för att vara ”säkra” på att undvika kval. Det bör räcka med 6-7 poäng och det borde vi kunna ta. För att ta en play in plats krävs det mer än dubbelt så mycket poäng på resterande 9, skulle jag tro.

Schemat får väl anses vara till vår fördel. Matcherna mot HV, Djurgården och Örebro blir snuskigt viktiga är känslan. Där får man hoppas på full pott och sen kanske vi kan sno åt oss lite poäng från FBK eller Malmö. Övriga matcher tror jag vi torskar.

Labban: lek med tanken att Wedin och Dahlén fortsatt kommer ha problem med axlarna. Då får vi hoppas MP varvar upp och gör iaf ett mål dom sista 10 matcherna

2986614 · »