1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

581446 inlägg · 6216 ämnen

IF Sundsvall Hockey - Timrå IK 2015-11-21

« · 1711501 Till forumet


Sv: IF Sundsvall Hockey - Timrå IK 2015-11-21
Johan J:
Bilen???
Man tar väl Taxi till match?
Kommentera

Sv: IF Sundsvall Hockey - Timrå IK 2015-11-21
Kostar det att parkera vid Gärdehallen? I så fall lämnar jag bilen vid Riks ost eller Citygross. Tar hellre en kvarts promenad till arenan. Det suger tillräckligt att betala 110 kr i entré till ståplats.
Kommentera

Sv: IF Sundsvall Hockey - Timrå IK 2015-11-21
Då var biljetten till morgondagens derby mot Sundsvall i Gärdehov inhandlad. Beger mig mot Sundsvall och ser fram mot första derbymatchen i seriesammanhang på år och dag. Farsgubben vägrar att köpa biljett och stannar hemma. Han vill så gärna se matchen men vägrar stötta Sundsvall. Får erbjuda honom att se matchen på C sports istället medan jag står där i Timråklacken och hejar fram de rödvita krigarna som i gamla dagar.

Viktig match mot jumbon i serien. Känns som en jämn tillställning med oviss utgång. Det kommer att bli jämnt men frågan om det blir lika hett på isen som på läktaren där bortasektionen som vanligt kommer att vinna klackmatchen. Timrå såg heta ur mot AIK senast. Nyckeln till vinst ligger i målvaktskampen där det krävs att Matsson gör en kanonmatch mot Åkerlund i Sundsvallskassen.

Om jag ska tippa så blir det 3-1 i bortalagets favör, sista målet inslaget i öppen kasse.
Kommentera

Sv: IF Sundsvall Hockey - Timrå IK 2015-11-21
Knylan: lyfter än en gång på hatten för st.nu de piskar på bra
Kommentera

IF Sundsvall Hockey - Timrå IK 2015-11-21
ST matar på just nu med livesändning från både Gärde och Timrå parallellt. Tärnlund nämnde precis att de har frågetecken på Kjærgaard. Vad säger man, "synd"?
Kommentera

« · 1711501